طراحی نقشه ساختمان با عرض ۱۰ متر درخواست بسیاری از کارفرمایان است. در این بخش به بررسی بهترین نقشه دو خوابه مدرنی می پردازیم که در متراژ مفید ۱۰۷ متر طراحی شده است. در ادامه ، هوش مصنوعی یک نمای مدرن برای این ساختمان طراحی کرده است. لازم به ذکر است نقشه فوق دارای یک زیر زمین نیز می باشد و دید اضافه کردن طبقه دوم در آن در نظر گرفته شده است.

توضیحات نقشه دو خوابه

بررسی پلان معماری:

نقشه ساختمان دو خوابه ۱۳۰متری در ابعاد تقریبی ۱۰×۱۳ متر طراحی شده است. این نقشه معماری یک نمونه بی نقص و کامل از رعایت حریم خصوصی و عمومی و عدم پرتی در عرصه بندی معماری است. موضوعی که در بسیاری از نقشه های معماری مورد بی مهری طراحان و مهندسین معمار است. این پلان دو خوابه بر اساس نیاز کارفرما طراحی شده و شامل فضاهایی از جمله راه پله ، آشپزخانه ، مطبخ ، لابی ورودی، لابی خصوصی ، سرویس توالت ، آشپزخانه ، مطبخ ، هال و پذیرایی ، حیاط خلوت ، اتاق خواب فرزند ، اتاق خواب والدین و سرویس حمام می باشد.

نقشه ساختمان با عرض 10 متر

نمای پیشنهادی برای نقشه ساختمان با عرض ۱۰ متر

برای این  نقشه دو خوابه ، نمای مدرن پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان، می توان، با اعمال تغییرات توسط مهندس معمار ، نمای کلاسیک ، نئوکلاسیک و … نیز طراحی گردد.

نقشه دو خوابه

نظر شما در مورد نقشه ساختمان با عرض ۱۰ متر چیست ؟ ایا طراحی نقشه دو خوابه مورد توجه شما قرآر گرفت؟ دیدگاه و پیشنهادات خود را با خانه طرح و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh