طراحی استخر خانگی به سبک کلاسیک و لوکس امروزی مورد سلیقه بسیاری از مردم است . به کشور امارات متحده عربی ، شهر دبی رفتیم تا با یکی از زیباترین استخر های خانگی شما را آشنا کنیم . با خانه طرح در بررسی طراحی این استخر لوکس که دارای ۸ نکته جالب است همراه باشید .

طراحی استخر

۱- در طراحی استخر خانگی فوق شاهد استفاده از متریال زیبای سنگ تراورتن کرم در بدنه دیوار ها هستیم که یک گرمای آرامش بخش به فضای داخلی بخشیده است .

طراحی داخلی استخر

۲- سرامیک های آبی و فیروزه ای در محدوده داخلی استخر ، به عمق بخشیدن این فضا کمک کرده است . همچنین استفاده از نقوش ظریف در حاشیه و لبه استخر ، زیبایی آن را دوچندان کرده است . در طراحی سقف نیز یک نقاشی از آسمان کشیده شده که باعث لطافت فضای شده است .

طراحی استخر خانگی

۳- با ورود به فضای داخلی با یک تقارن بی نظیر مواجه می شویم . اوج این تقارن در بخش مرکزی تصویر روی می دهد ، وقتی با یک نقاشی دیواری آرامش بخش روبه رو می شویم .

طراحی داخلی استخر

۴- پله ها بهترین روش برای ورود به استخر هستند .

طراحی داخلی استخر

۵- در طراحی درب استخر از ترکیب فلز و شیشه مات استفاده شده است . با این روش نور بیشتری به داخل استخر خانگی جذب می شود .

طراحی داخلی استخر

۶- استفاده از یک تلویزیون به سرگرمی بیشتر افراد منجر می شود .

طراحی استخر خانگی

۷- از گیاهان در زیباتر شدن فضای داخلی استفاده شده است . نکته مهم دیگر استفاده از نورپردازی در طراحی داخلیست که به روش های خطی و نقطه ای شاهد این سبک از نورپردازی هستیم .

طراحی داخلی استخر

۸- یک آینه بزرگ با قاب فلزی ، علاوه بر زیبایی ، دارای کاربری نیز هست . قبل از خارج شدن از این فضا به چهره و لباس خود نظمی دهید و سپس خارج شوید . نظر شما در مورد طراحی استخر خانگی چیست؟

نویسنده : بهنام خیری | تحریریه : خانه طرح