طراحی استخر ویلای لاکچری می تواند از دو جنبه بررسی شود. جنبه اول طراحی فضاهای معماریست و جنبه دوم طراحی دکوراسیون داخلی استخر است. نمونه ای که در اینجا قصد معرفی آن را داریم طراحی استخر ویلای لاکچری است که در دبی اجرا شده. قصد طولانی کردن این مطلب را نداریم ، بنابراین خیلی سریع به توضیحاتی کوتاه و مختصر در خصوص این استخر می پردازیم.

بررسی طراحی استخر ویلای لاکچری

طراحی استخر ویلا

استخر ویلا به صورت سرپوشیده در ضلع شرقی ساختمان طراحی شده و بین فضای استخر و حیاط ، دیوار جداکننده ای در نظر گرفته نشده. همچنین طراحی استخر ویلا به سبک کلاسیک انجام شده است.

استخر ویلایی سرپوشیده

در محدوده استخر یک آشپزخانه با میزِ غذاخوری وجود دارد. یکی از نکات مهم در نورپردازی سقف دیده می شود. استفاده از لوستر کریستالی در سقفِ استخر، باعث جلب توجه شده و این فضا را بیش از پیش لاکچری و منحصر به فرد کرده است.

استخر خانگی لاکچری

مساحت استخر حدود ۲۵ متر مربع می باشد که در بخش بالای استخر یک فضای نشیمن نیم دایره طراحی شده. برای ورود به بخش نشیمن ، می بایست ،مسیری با تعداد سه پله طی شود. دکوراسیون داخلی استخر با هامونی گرم و با رنگ های (کِرم ، قهوه ای و طلایی) طراحی و دیزاین شده است.

استخر ویلایی شیک

دیدگاه شما در خصوص طراحی استخر ویلا چیست؟ آیا طراحی این ویلا به سلیقه شما نزدیک است. نظرات خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh