طراحی استخر با زیبایی هر چه تمام تر ، آن هم در ساختمان های ویلایی و دوبلکس ، یکی از آرزوهایی است که بسیاری از مردم و کارفرمایان در ذهنشان تصور می کنند . بسیاری از مواقع شاهد ساخت استخر خانگی هستیم که صرفا زیبایی را در نظر گرفته و عملکردگرایی در طراحی ، موضوعیست که به کل فراموش می کنند . به طور کلی هرچه وسعت و مساحت برای طراحی بیشتر باشد ، دست طراح در خلق فضاهای شگفت انگیز در طراحی استخر بیشتر می شود . نکته ای که همیشه در ساخت استخر ها می بایست در اولویت طراح معمار قرار گیرد ، توجه به تدابیر ایمنی در طراحی یک استخر است . چراکه در بسیار از موارد به دلیل بی توجهی به این موضوع شاهد حوادث ناگواری بوده ایم که باعث مرگ کودکان و حتی بزرگسالان شده است .

در این بخش سعی کردیم  مجموعه ای از  ۱۰ مدل طراحی استخر بسیار زیبا را گردآوری و برای شما عزیزان به نمایش بگذاریم . یکی از نکاتی که در جمع آوری این مجموعه از مدل استخر در نظر گروه معماری خانه طرح بود ، تفاوت در سبک و مدل های استخر و همچنین جمع آوری استخر هایی به صورت سرپوشیده و ویلایی بود .

۱۰ مدل طراحی استخر ویلایی کدامند ؟

طراحی استخر

طراحی استخر

مدل استخر

طراحی استخر ویلا

مدل استخر

استخر ویلا

مدل استخر

استخر پیش ساخته

استخر ویلا

استخر ویلا

لازم به ذکر است طراحی استخر آن هم با رعایت اصول فنی و خلاقیت در طراحی ، توسط گروه معماری خانه طرح به صورت حرفه ای انجام می پذیرد . پس اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی ، مشورت و یا طراحی داشتید ، میتوانید از طریق شماره هایی که در وب سایت خانه طرح درج شده است ، ما را در جریان نظرات ارجمندتان قرار دهید . کدام تصویر از مدل های طراحی استخر را دوست داشتید؟

استخر ویلا

نویسنده : بهنام خیری | تحریریه : خانه طرح