طراحی دکوراسیون زرد و سفید در قالب یک منزل مدرن ، می تواند به ساکنین آن منزل ، انرژی و شادی زیادی ببخشد. در این بخش از وب سایت خانه طرح به رنگ زرد در طراحی دکوراسیون منزل به سبک مدرن می پردازیم. با خانه طرح در بررسی این منزل مدرن و شاد همراه باشید.

طراحی دکوراسیون زرد و سفید را در این منزل مدرن تجربه کنید!

این آپارتمان در شمال شهر پکن قرار دارد و دو طبقه آخر آن به صورت دوبلکس ، طراحی و ساخته شده است. مساحت این منزل مدرن ، حدود ۳۰۰ متر مربع و تراس بزرگ آن از ویژگی های مثبت این خانه محسوب می شود. طبقه اول ساختمان به گونه ای طراحی شده است که کل طبقه همکف ، در فضای نشیمن دیده می شود. دیوارهای زرد ، محیطی پر انرژی به خانه می بخشند. در بخش آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ، سکوی راه پله ، راهرو و حمام از متریالی با هارمونی آبی فیروزه ای به صورت ویژه استفاده شده است.

فضاها توسط مبلمان از یک دیگر تفکیک شده اند و اثری از درب و پارتیشن برای جداسازی اتاق ها نیست. نتیجه این طراحی، ارتباط مستقیم سالن پذیرایی، لابی ، ناهار خوری ، آشپزخانه و اتاق بازی است. برای روشنایی بیشتر فضا ، پله ها با پانل های فولادی سفید سوراخ شده ، ساخته شده اند تا نور به صورت کامل وارد فضای پشت راه پله ها شود و از ایجاد سایه و روشنی در پشت راه پله جلوگیری کند. طبقه دوم شامل دو اتاق خواب ، ۱ اتاق خواب مستر ، ۲ حمام و یک اتاق رختشویی می شود. همچنین از طریق راهرو می توان به تراس بزرگی که برای خانه دوبلکس طراحی شده است دسترسی پیدا کنید.

منزل مدرن

دکوراسیون زرد و سفید

دکوراسیون زرد و سفید  دکوراسیون زرد

 در این دکوراسیون زرد و سفید از متریال با تکسچر های متفاوت دیگری که در بخش سکوی راه پله نیز مشاهده می کنید ، استفاده شده است.

خانه زرد رنگ

آشپزخانه زرد

طراحی دکوراسیون زرد

منزل مدرن

دکوراسیون زرد

دکوراسیون زرد و سفید

دکوراسیون زرد لیمویی  منزل مدرن

دکوراسیون داخلی منزل

آیا شما نیز تمایل دارید دکوراسیون زرد و سفید را در این منزل مدرن تجربه کنید؟

تحریریه خانه طرح
منبع : mddm-studio