طراحی و نقاشی سبک های متفاوتی دارد و همه شما قطعا نام چند سبک از این هنر دوست داشتنی را شنیده اید . اما تیم خانه طرح همیشه به دنبال موضوعات و ایده های جدیدیست که برای شما تصاویر جالب و دیدنی خلق کند . از همین رو به سراغ نقاشی رفتیم که با میوه ها و سبزیجات درست می شود !!!

بله درست شنیده اید میوه ها و سبزیجات !!!  اما به راستی آیا این سبک از نقاشی فقط جنبه تزئینی و زیبایی دارد ؟ پاسخ به این سوال قطعا خیر است . اگر صاحب رستوران یا کافی شاپ هستید احتمالا این فکر به ذهن شما خطور کرده است که این سبک می تواند برای زیباسازی میزهای غذاخوری نیز کاربردی باشد . بخصوص برای صاحبان رستوران ها و کافی شاپ هایی که به هنر نقاشی علاقه خاصی دارند و تمایل دارند میهمانان خود را شگفت زده نمایند . در این بخش مجموعه ای از زیباترین تصاویر نقاشی با میوه ها و سبزیجات را برای شما آماده کرده ایم که امیدواریم مورد استقبال شما قرار گیردو در صورت استقبال شما کاربران بخش بعدی این سری از نقاشی نیز از وب سایت معماری خانه طرح منتشر خواهد شد . اگر شما نیز در این زمینه ایده ای دارید می توانید تصاویر خود را از طریق بخش درخواست طراحی برای خانه طرح ارسال نمایید تا طرح شما را در بین تصاویر فوق و به نام خودتان ثبت نماییم .

نگاهی به تصاویر جالب و دیدنی اما خوردنی !

تصاویر جالب و دیدنی

با استفاده از چند تکه هندوانه و چند خط یک تصویر جالب و خلاقانه خلق کنید . به همین سادگی !!!عکس های جالب سبک های نقاشی عکس های جالب عکس های جالب

نقاشی های زیبا نقاشی های زیبا

نظر شما در مورد تصاویر جالب و دیدنی از نقاشی های خوردنی چیست !؟

مترجم : بهنام خیری | تحریریه : خانه طرح