تا به حال پیش خود فکر کرده اید که کابینت آشپزخانه مدل جدید چه شکلی می تواند باشد ؟ ساده یا پیچیده ؟ گران قیمت یا ارزان قیمت ؟  این موضوع کاملا واضح و مشخص است که هر کسی برای انتخاب کابینت آشپزخانه اش به سراغ جدیدترین ایده ها و مدل ها می رود . پس اگر شما هم به دنبال جدید ترین ایده ها برای دکوراسیون آشپزخانه خود هستید تا پایان این بخش همراه ما باشید .

ایده های کابینت آشپزخانه مدل جدید کدامند؟

کابینت آشپزخانه مدل جدید

۱- کابینت های گلاس و پلی گلاس به دلیل براق بودن سطح بدنه ، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند . معمولا این دسته از کابینت ها برای دیزاین های مدرن مورد استفاده قرآر می گیرند.

انواع کابینت آشپزخانه

۲- کابینت ممبران یا وکیوم نوع دیگری از کابینت آشپزخانه مدل جدید هستند که طرفداران مختص به خود را دارند . لازم به ذکر است این مدل از کابینت ( کابینت ممبران) به عنوان نسل جدید کابینت کلاسیک به حساب می آیند.

کابینت جدید

۳- نمایی از یک کابینت آشپزخانه مدل جدید را در تصویر بالا مشاهده می کنید . استفاده از رنگ بندی سفید و قرمز ، دیزاین آشپزخانه را جذاب و مهیج کرده است .

مدل کابینت mdf

۴- کابینت آشپزخانه با رنگ بندی سفید و طوسی که از طراحی مینیمال و ساده ای بهره برده است .

کابینت آشپزخانه مدل جدید

۵- یکی از ویژگی های مثبت رنگ سفید این است که نسبت به سایر رنگ ها کابینت ها را بعد از مدتی قدیمی جلوه نمی دهد . این آشپزخانه از ترکیب دو سبک کلاسیک و مدرن با طراحی مینیمالیستی بهره برده است .

طرح کابینت جدید

۶- یک کابینت آشپزخانه مدل جدید می تواند ایده های متنوعی داشته باشد . مثل تصویر بالا که از خطوط کِرم رنگ به صورت نواری بر روی سطح کابینت استفاده کرده است .

کابینت آشپزخانه مدل جدید

۷- کانتر دوتکه با فرم L که محل مناسبی برای سینک ظرف شویی ، اجاق گاز و سایر فعالیت هایست که در یک آشپزخانه بر روی این میز انجام می شود .

عکس کابینت های گلاس

۸- ترکیب دو رنگ سفید و نارنجی ، باعث ایجاد مدل ها و ایده های خلاقانه ای از کابینت می شود . رنگ های قرمز و نارنجی می توانند از رنگ سفید به عنوان رنگ مکمل استفاده نمایند .

انواع کابینت آشپزخانه

۹- طراح معمار این آشپزخانه از نور مخفی خطی برای پررنگ تر جلوه دادن فضای مابین دو کابینت استفاده کرده است .

مدل کابینت آشپزخانه

۱۰- یک کابینت آشپزخانه مدل جدید در کنار سایر اجزایِ یک آشپزخانهِ است که می تواند خودنمایی کند . استفاده از صندلی های مدرن ، رنگ و بوی جدیدی به دیزاین آشپزخانه داده است.

مدل آشپزخانه

۱۱- این آشپزخانه فقط با مدل کابینت ها زیبا نشده است ! استفاده از سقف کاذب کناف تکمیل کننده زیبایی دکوراسیون آشپزخانه بوده است .

مدل آشپزخانه

۱۲- تصویری از یک کانتر که بخشی از آن برش خورده و به یک دکوری تبدیل شده است .

کابینت آشپزخانه مدل جدید

۱۳- کابینت آشپزخانه مدل جدید می تواند ایده های عجیبی داشته باشد . درست مثل تصویر بالا  که کابینت ها در بخش اپن آشپزخانه طراحی شده اند .

مدل کابینت mdf

۱۴- تصویری از آشپزخانه مدرن که از نورپردازی های مختلفی استفاده شده است .

عکس کابینت های گلاس

۱۵- عکس آخِر مربوط به دکوراسیون آشپزخانه یک پنت هاوس است که از رنگ بندی سفید و براق استفاده شده است . نظر شما در مورد کابینت آشپزخانه مدل جدید چیست ؟ کدام ایده توجه شما را بیشتر به خودش جلب نمود ؟

تحریریه خانه طرح
منبع: khanetarh – kursiart – homify – baytownkitchen