مشخصات پروژه

نام پروژه : دکوراسیون تالار عروسی

کارفرما : جناب آقای ایزدی

مدیر پروژه: مهندس بهنام خیری

طراح: مهندس مهدی صادقی

محل پروژه : استان مرکزی ، کمیجان

مدت زمان پروژه : ۱۰ روز کاری

توضیحات پروژه

دکوراسیون تالار عروسی باید لاکچری باشد ، تاکید میکنم لاکچری !!! چرا ؟؟؟ کاملا مشخص است !! دکوراسیون تالار عروسی هرچه زیباتر باشد ، توجه افراد بیشتری را در جهت استفاده از این سالن ها برای مراسم مختلف از جمله مراسم عقد ، عروسی و … جلب می کند. همچنین هیچ زوجی دوست ندارد ، فیلم عروسی خود را که در مکانی زشت و کسل کننده ، ضبط شده است را تماشا کند و به همین دلیل است که همیشه تالار های لاکچری نوبت های یک تا چند ساله را برای پذیرش مراسمِ مشتریانشان، ثبت می کنند و این نشان دهنده محبوبیت این قبیل از تالار هاست. اما یک نکته ، که بسیاری از کارفرمایان در ساخت چنین مکان های از آن ترس و واهمه دارند ، هزینه بالای طراحی و اجرای این قبیل تالار هاست. در این بخش قصد داریم یکی دیگر از پروژه های گروه معماری خانه طرح که به مدیرت مهندس بهنام خیری طراحی شد را برای شما کاربران به نمایش بگذاریم .

نگاهی به طراحی دکوراسیون منزل

مدل تالار عروسی

از لابی پذیرش این تالار پذیرایی لوکس شروع می کنیم. در طراحی لابی ، از ترکیب دو سبکِ کلاسیک و مدرن استفاده شد . این لابی محل ورود میهمانان به داخل تالار است که با اجرای یک طراح مرکزی و زیبا ، در تگاه اول نظر بسیاری از بینندگان را نسبت به خودش جلب می کند.

دیزاین تالار عروسی

این تصویر (عکس بالا) از داخل فضای تالار عروسی تهیه شده که ویو آن به سمتِ لابی مرکزی است. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید در طراحی دکوراسیون تالار عروسی از جزئیات کلاسیک به شکل چشمگیری استفاده شده است.

زیباترین تالار عروسی

رنگ سفید و طلایی در کنار یک دیگر ، یک هارمونی سوپر لوکسِر فیس را به نمایش می گذارند. ما از این ترکیب رنگی برای دیزاین دکوراسیون تالار عروسی نهایت استفاده را کردیم . سنِ اصلی تالار عروسی با ایده طراحی مرکزی سقف شکل گرفت . استفاده از قاب های pvc طلایی رنگ که با طرح چشم نواز کاغذ دیواری مزین شده ، فضایِ داخلی را جذاب تر نموده است.

طراحی سالن عروسی

در طراحی مبلمان ها و پرده ها نیز به شکل ملموسی از ترکیب سفید طلایی استفاده شده است . در کف سازی ، از سرامیک سفید ۹۰×۹۰ طرحِ سنگ مرمر استفاده شد و همین امر موجب افزایش بیش از پیش فضای دکوراسیون تالار عروسی شد. یکی از نکات مهم دیگر در طراحی دکوراسیون تالار عروسی فوق ، توجه به نورپردازی یکنواخت در آن بوده است. استفاده یکنواخت از نور هالوژن های ال ای دی باعث می شود هیچ کمبود نوری را احساس نکنید. رنگ بندی روشن تالار عروسی نیز ، خود عاملی در جهت تقسیم بهتر نور در فضای داخلیست.

طراحی تالار عروسی

ما از تکنولوژی کناف برای طراحی سقف استفاده کردیم. هرچند برای اجرای این طرح ، استفاده از تکنولوژی رابیتس نیز امکانپذیر است . استفاده از نور مخفی به شکل قابل توجه ای در طراحی داخلی به چشم می خورد که این موضوع علاوه بر جذابیت ، به روشن تر کردن فضا نیز کمک می کند.

تزیین سالن عروسی