مشخصات پروژه

نام پروژه : دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

کارفرما : جناب آقای کردی

مدیر پروژه: مهندس بهنام خیری

ترسیم: خانم مهندس جعفری

محل پروژه : استان سیستان و بلوچستان ، زاهدان

مدت زمان پروژه : ۱۸ روز کاری

توضیحات پروژه

برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی لازم است از جدیدترین و به روزترین ایده های روز معماری استفاده کنید. پروژه ای که در این بخش قصد معرفی آن را داریم یکی دیگر از نمونه کارهای تیم معماری خانه طرح است که به دستِ مهندس خیری طراحی شده است. همانطور که در ابتدای این متن نیز به آن اشاره کردیم ، این پروژه برای یکی از کارفرمایان ایرانی به نام آقای کردی ، طراحی شده است. با توجه به سلیقه کارفرما تصمیم گرفتیم از چهارچوب و زوایا در معماری داخلی فاصله گرفته و یک ایده سیال را در طراحی سقف پیاده سازی نماییم. در طراحی بخش های مختلف این منزل از تکنولوژی هایی چون ، کناف ، برش لیزر صفحات استیل ، نورپردازی مخفی ، سقف کشسان و … در بخش های مختلف دکوراسیون داخلی منزل ایرانی استفاده کردیم.

نگاهی به دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

کارفرمای این پروژه از تیم معماری خانه طرح ، انتظار یک طراحی لاکچری را داشت . در چنین مواقعی استفاده از دو رنگ کرم و طلایی در کنار یک مدلینگ جذاب می تواند نظر هر بیننده ای ، حتی نظر آقای کرد را جلب کند . در طراحی سقف از تکتولوژی کناف استفاده شد و با استفاده از یک فرم سیال و تاکید بر ۲ نقطه ی مرکزی ، طراحی هال و پذیرایی به پایان رسید. البته این تمام ماجرا نبود و از نور مخفی ، لوستر های بلوری ، هالوژن های Target و free نیز در بخش های مختلف دکوراسیون داخلی منزل ایرانی استفاده شد.

طراحی دکوراسیون داخلی

از بلوک شیشه ای نیز در بخش هایی از منزل برای جداسازی فضای خصوص از عمومی استفاده شد. با توجه به سلیقه کارفرما سعی کردیم تا حد امکان از شلوغی بی مورد در فضای داخلی پرهیز کنیم و همین امر نیز باعث شد فضای داخل منزل کمی بزرگتر به نظر برسد. استفاده از مبلمان کرم طلایی و کرم قهوه ای برای دیزاین فضای پذیرایی مناسب به نظر می رسد.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

کف سازی منزل با سرامیک های ۹۰×۹۰ ، طرح سنگ مرمر با رنگه های بسیار کمرنگ مد نظر بود. در طراحی کابینت ها از یک سبک مدرن و با رنگی متعادل ( نه روشن و نه تیره) استفاده شد و در طراحی سقف آشپزخانه از یک طرح ساده و  به نوعی مینیمال استفاده شد.

طراحی داخلی

یک دکوراسیون داخلی منزل ایرانی ، نیاز به طراحی اتاق خوابی لاکچری دارد. طرح بالا یک ایده جذاب برای این منظور به حساب می آید. استفاده از استیکر های سه بعدی و کاغذ دیواری براق ، حس لوکس بودن فضا را دوچندان کرده است.

طراحی داخلی

خانه آقای کرد در بخش زیر زمین یک استخر نیز داشت که در طراحی استخر نیز از سقف کناف ، سقف کشسان ، پوستر های سه بعدی و … استفاده شد . در تصویر بالا بخش هایی از طراحی داخلی استخر را مشاهده می کنید.