مشخصات پروژه

پروژه : دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس

شهر: کرمان

کارفرما : خانم کریمی

مدیر پروژه: مهندس خیری

مدت زمان پروژه : ۲۰ روز کاری

توضیحات پروژه

دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس برای خانم کریمی در شهر کرمان و توسط تیم معماری خانه طرح انجام شد. این خانه لوکس به سبک نئو کلاسیک طراحی شده است. قبل از اینکه طراحی دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس انجام شود ، پلان معماری به صورت کامل ادیت شد. ادیت پلان شامل تغییرات بنیادین در عرصه بندی فضاهای معماری بود.

خانه دوبلکس

خانه دوبلکس خانم کریمی با راه پله گرد طراحی شده است. در پس زمینه دیوارِ راه پله ، خطوط منحنی و مواج در کنار قاب هایی از جنس معماری نئوکلاسیک خودنمایی می کند. در بخش مرکزی این راه پله یک مبلمان مدرن و میز ماربل با پایه های طلایی و گل های سفید قرار داد و در انتها یک لوستر بلوری عظیم،  فضای راه پله را به اوجِ فضایی با معماری لوکس تبدیل کرده است.

دکوراسیون داخلی کرمان

یک خانه لوکس دارای شاخصه هایی در بحث متریال و عناصر معماری است. قرآر نیست فضای معماری را با اشکال بیهوده و اضافه پر نماییم!

خانه لوکس

یک لوستر بلوری با تکسچر طلایی ، مبلمان راحتی که درست در روبروی آن ، شومینه قرآر گرفته و حس خوشایندی را جهت گپ دورهمی به اعضای خانواده و میهمانان می بخشند.

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس داری یک فضای لاکچری جهت نشیمن و تماشای تلویزیون است. استفاده از متریال ماربل طوسی و سفید در بخش دیوار و بدنه ترکیبی لاکچری به دیزاین داخلی بخشیده است. متریال ماربل طوسی در بدنه دیوار ، میز و عسلی با فریم های طلایی دیزاین شده است.

دکوراسیون دوبلکس

یک نقاشی از اسب که با فریم مشکی ساده در قاب نئوکلاسیک در خانه لوکس خودنمایی می کند.