مشخصات پروژه

پروژه : نقشه ویلا دوبلکس (نمای نئوکلاسیک ویلا لوکس)

شهر: خوزستان، ماهشهر

کارفرما : آقای حسینی

مدیر طرح: مهندس خیری

ترسیم: مهندس نجاتی

مدت زمان پروژه : ۲۱ روز کاری

توضیحات پروژه

طراحی نقشه ویلا دوبلکس آقای حسینی یک از پروژه هایی بود که توسط وب سایت خانه طرح با موفقیت به پایان رسید. خوشبختانه کارفرمای پروژه دست تیم طراحی را در خلق این اثر معماری بر اساس سبک نئوکلاسیک باز گذاشته بود. هرچند با تمام این مسائل طراحی پلان بر اساس نیاز های کارفرما طراحی شد. در ادامه به بررسی اجمالی طراحی نقشه ویلا دوبلکس و نمای نئوکلاسیک ویلا می پردازیم.

بررسی نقشه ویلا دوبلکس طبقه همکف

مجموع مساحتی که برای طراحی این ویلا برای هر طبقه در نظر گرفته شده حدود ۱۵۰ متر مربع می باشد. در طبقه همکف شاهد فضاهایی از جمله پارکینگ جهت پارک ۲ خودرو ، لابی ورودی ، لابی خصوصی ، سالن نشیمن ۴۱ متر مربعی ، پنتری ، آشپزخانه ، آشپزخانه مخفی ، سرویس توالت ، اتاق خواب میهمان و سرویس دوش هستیم.

نقشه ویلا دوبلکس

بررسی نقشه ویلا دوبلکس طبقه اول

راه پله دوبلکس با توجه به فرم پلان به شکل سه طرفه طراحی شده و به راحتی شما را به طبقه اول هدایت می کند. پلان طبقه اول شامل ۴ اتاق خواب می شود و یک تراس نسبتا بزرگ ویژه اتاق خواب مستر و نشیمن طراحی شده است. از جمله دیگر فضاهای این نقشه ویلا دوبلکس می توانیم به سرویس توالت و حمام ، بار و لابی خصوصی اشاره نماییم. در طراحی این پروژه به اصل حریم خصوصی در عرصه معماری و عدم پرتی فضا ، توجه ویژه ای شده است.

پلان ویلایی دوبلکس 150 متری

بررسی نمای نئوکلاسیک ویلا

نمای نئوکلاسیک ویلا خواسته ای بود که کارفرما در نگاه اول به آن تمایل داشت. با توجه به بررسی ها صورت گرفته ، تیم طراحی خانه طرح به سرپرستی مهندس خیری ، تصمیم گرفت ، نمای ویلای آقای حسینی را بر اساس همین سبک ، طراحی نماید. در ادامه تصاویر این ویلای دوبلکس لوکس را به نمایش می گذاریم.

خانه دوبلکس ایرانی

نمای نئوکلاسیک ویلا