مشخصات پروژه

پروژه : طراحی نمای تجاری مدرن – نمای هتل رستوران

شهر: بوشهر، دلاور

کارفرما : خانم وجدان خواه

مدیر طرح: مهندس خیری

ترسیم: مهندس فرامرزی

مدت زمان پروژه : ۱۲ روز کاری

توضیحات پروژه

طراحی نمای تجاری مدرن بر اساس پارامتر های مختلفی انجام می شود. در این بخش به بررسی نمای هتل رستورانی می پردازیم که در استان بوشهر طراحی شده است. نما به شکل هوشمندانه و به سبک مدرن طراحی شده! بخش تراس به صورت شبکه ای از سنگ های برش خورده تراورتن با فرم عمودی طراحی شده که از ورود مستقیم نور خورشید به فضای داخلی تراس جلوگیری می کند. همچنین یک فضای حریم خصوصی را به افرادی می دهد که داخل تراس هستند. نمای هتل رستوران بر اساس دو فاکتور فرم + عملکرد به سبک مدرن طراحی شده است.

طراحی نمای تجاری مدرن

اما چرا فرم + عملکرد؟ یکی از نکات مهم در طراحی نمای تجاری مدرن، دو پوسته سازی و پنهان سازی اسپیلت ها در پشت شبکه شیاری است که از شلوغی نما نیز جلوگیری به عمل آورده. همچنین وجود کنسول در پیشانی نما ، خود باعث ایجاد سایبانی در جهت کنترل نور خورشید به فضای داخلی است.

نمای تجاری لوکس

در بخش ورودی نمای هتل رستوران یک نوار سبز ایجاد شده و یک باکس بزرگ مربعی شکل با فرم روبه جلو ، شکوه و جلوه خاصی به طراحی این نمایِ تجاری بخشیده است. در طراحی این بخش نیز علاوه بر زیبایی به کارایی توجه ویژه ای شده. ایجاد سایه بان و فیلتر ورودی نور ، یکی از مواردی است که به آن توجه ویژه ای شده است.

نمای هتل رستوران

نظر شما در مورد طراحی نمای تجاری مدرن چیست ؟ آیا طراحی نمای هتل رستوران مورد توجه شما نیز قرار گرفت؟ دیدگاه خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.