مشخصات پروژه

پروژه : نمای ساختمان سه طبقه لوکس – نمای مدرن ساده

شهر: کردستان، سنندج

کارفرما : آقای شریفی

مدیر طرح: مهندس خیری

ترسیم: مهندس محمدی

مدت زمان پروژه : ۱۰ روز کاری

توضیحات پروژه

طراحی نمای ساختمان سه طبقه می تواند به سبک های مدرن ، کلاسیک ، نئوکلاسیک ، سنتی و … انجام شود. اینکه چه سبکی برای چه نمایی می تواند مورد استفاده قرار گیرد بستگی به اقلیم منطقه ، دسترسی به مصالح ، سلیقه کارفرما ، شرایط پلان معماری ، سطح بودجه کارفرما و … دارد. طراحی نمای ساختمان سه طبقه جناب آقای شریفی به همراه طراحی نقشه معماری و طراحی محطه سازی توسط تیم مهندسی خانه طرح به سرپرستی مهندس خیری انجام شد.یک نمای مدرن ساده که در عین حال سبکی لوکس و جذاب را ارائه دهد خواسته و نیاز کارفرمای پروژه بود.

نمای ساختمان سه طبقه

این نمای مدرن ساده با دو متریال سنگ و آجر نسوز ، طراحی شد که البته دست کارفرما برای تغییر متریال آجر نسوز و جایگزینی آن با پنل pvc یا چوب ترموود باز بود و بسته به شرایط اقتصادی میشد یکی از این دو متریال را جایگزین آجر نسوز کرد.

نمای مدرن ساده

هنگامی که نمای ساختمان سه طبقه جهت طراحی نما به تیم خانه طرح سپرده شد جایگذاری پنجره ها از پیش مشخص شده بود، اما با این حال کارفرمای پروژه دست تیم طراحی را تا حدودی جهت تغییر اندازه پنجره ها باز گذاشتند که همین موضوع به ایجاد یک نمای مدرن ساده و لوکس کمک شایانی کرد.

نمای بیرونی ساختمان مسکونی سه طبقه

نمای ساختمان سه طبقه شمالی یک سردرب ورودی داشت که در طراحی سر درب ورودی سعی شد علاوه بر کارایی و ایجاد یک فضای مکس در پشت دربِ حیاط ، یک سبکِ معماری مدرن با نوآوری های خاص و منحصر به بفرد ایجاد گردد.

نمای آجر و سنگ