مشخصات پروژه

پروژه : نمای ویلا مدرن یک طبقه

شهر: فارس، لار

کارفرما : آقای سوخک لاری

مدیر طرح: مهندس خیری

ترسیم: مهندس محمدی

مدت زمان پروژه : ۱۴ روز کاری

توضیحات پروژه

نمای ویلا مدرن یک طبقه (نمای ساختمان ویلایی همکف) در استان فارس ، توسط دفتر معماری خانه طرح ، طراحی شده است. نمای ساختمان بر اساسِ سبکِ مدرن طراحی شده و در طراحیِ نما سعی شده از ریتم در قالب معماری مدرنِ مینیمال استفاده شود. نمای ساختمان ویلایی همکف در سه ضلع طراحی شده که شامل نمای سر درب ورودی حیاط ، نمای جنوبی و نمای غربی می باشد. در تصویر زیر نمای ضلع جنوبی ویلا را مشاهده می نمایید. طراحی نما بسیار چشم نواز است و حس یک ویلای لوکس و لاکچری را به بیننده منتقل می کند.

نمای ویلا مدرن یک طبقه

نمای ویلا مدرن یک طبقه دارای یک سر درب ورودی مدرن است که مسیر عبور عابر و پیاده را از یک دیگر تفکیک کرده است. در بخش طراحی نمای سردرب از لاین نوری و نور مخفی در جهت تکمیل نمای مدرن ، جذابیت هر چه بیشتر نما و تامین نور شب استفاده شده است.

زیباترین نمای ساختمان ویلایی

موضوع رینم در ضلع نمای غربی نمود بیشتری دارد. نمای ساختمان در ضلع غربی بسیار عریض بود ، بنابراین در طراحی نما سعی شد از خطوط و حجم های عمودی در قالب ریتم استفاده شود تا تعادل بصیری چشم نوازی در طراحی نمای ضلع غربی ایجاد گردد.

نمای ویلا مدرن یک طبقه

برای جلوه بیشتر در نمای ضلع غربی در دید شب ، از نور مخفی و لاین های نوری استفاده شد که نمای شب را با شکوه و خیره کننده می نماید.

نمای بیرونی ساختمان یک طبقه ایرانی