آیا به دنبال یک ایده جذاب با خطوط منحنی برای طراحی پلان کتابخانه هستید ؟ همانطور که می دانید طراحی کتابخانه امر چندان دشوار و پیچیده ای نیست و ارائه طرح های موردی در این خصوص می تواند شما را در رسیدن به طرح نهایی کمک کند. در این بخش ، طراحی پلان کتابخانه ای با فرم سیال را برای شما کاربران خانه طرح آماده کردیم که احتمالا مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. پیش از دانلود نقشه پیشنهاد می کنیم به توضیحات کوتاه و مختصری که در خصوص طراحی پلان کتابخانه آماده کرده ایم توجه فرماید.

طراحی پلان کتابخانه

توضیحات طراحی پلان کتابخانه

این کتابخانه در یک قطعه زمین مستطیلی شکل به مساحت تقریبی ۱۳۵۰ متر مربع قرار دارد. طراحی پلان کتابخانه در ۲ طبقه خلاصه می شود . طبقه همکف از مساحت بیشتری به نسبت طبقه اول برخوردار است. طراحی حجمی به شکلی انجام شده که بین فواصل ساختمان ، فضایی برای کاشت درختان و گیاهان میسر باشد که همین امر موجب ایجاد یک فضای سبز و با نشاط برای معماری داخلی و خارجی کتابخانه شده است.

لازم به ذکر است این مجموعه شامل ۱ عدد شیت به همراه ( پلان معماری + سایت پلان + نما + برش ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . نظر شما در مورد طراحی پلان کتابخانه چیست ؟