طراحی پلان موزه یکی از موضوعاتی است که بیشتر آرشیتکت ها در دوره دانشجویی با آن مواجه می شوند . بسیاری از طراحان و آرشیتکت ها ، هنگامی که می خواهند موزه ای را طراحی نمایند اولین موضوعی که ذهن آنها را درگیر میکند، حجم و کانسپت موزه است . در این بخش سعی کردیم یک نمونه کامل از پلان موزه  که دارای جزئیات کاملی نیز می باشد برای شما آماده دانلود کنیم . قبل از هر چیز پیشنهاد می کنیم حتما توضیحاتی را که در مورد این موزه در حد خلاصه بیان کرده ایم نگاهی بیندازید . پس با خانه طرح در بررسی کوتاه این پروژه همراه باشید.

پلان موزه

توضیحات نقشه موزه

سایت پلان به شکل مستطیل ، در ابعاد ۶۲ در ۵۴ متر می باشد که مساحتی در حدود  ۳۳۵۰ متر مربع می شود . پلان موزه به شکل خلاقانه ای طراحی شده است ، به طوری که بخشی از این موزه در دل زمین و بخش دیگر به صورت طبقاتی ساخته شده است . در طراحی موزه توجه خاصی به ویو (منظر ) شده و همه چیز هوشمندانه در نظر گرفته شده است . در پایان منتظر نظرات شما در خصوص طراحی پلان موزه هستیم .

این مجموعه شامل ۹ عدد شیت به همراه ( سایت پلان + پلان معماری+  نما + برش ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . نظر شما در خصوص این نقشه چه بود ؟