طراحی پلان دانشکده معماری یکی دیگر از موضوعاتی است که دانشجویان رشته معماری کم و بیش با آن آشنایی دارند . به طور کلی در طراحی مجموعه های آموزشی مانند مدرسه ، دانشکده معماری ، فرهنگسرا و … روابط فضایی از جایگاه مهمی برخوردار هستند . در این بخش نقشه پلان دانشکده معماری را برای کاربران خانه طرح آماده دانلود کرده ایم . قبل از دریافت پلان جزئیات این دانشگاه را به صورت خلاصه بیان می کنیم .

پلان دانشکده معماری

توضیحات پلان دانشکده معماری

سایت پلان دانشکده معماری در شهرستان خمین واقع است و مساحتی آن در حدود ۷۰۴ متر مربع می باشند . اضلاع سایت به صورت نامتقارن و دارای پرتی می باشد . در پلان همکف شاهد فضاهایی از جمله آمفی تئاتر ، گالری ، سرویس بهداشتی ، انبار ، اتاق روابط عمومی و فضای سبز هستیم .طبقه اول نیز شامل فضاهای کلاس های تئوری ، سایت کامپیوتر ، آتلیه ، نمازخانه ، سلف غذاخوری است . به طبقه دوم میرسیم . این طبقه نیز شامل کلاس تئوری ، کتابخانه ، دفاتر اداری و مدیریتی می شود .در طبقه سوم (طبقه آخر ) شاهد فضاهای اتاق ژوژمان ، اتاق آتلیه ، اتاق های اداری ، انتشارات ، کارگاه ماکت سازی هستیم .

لازم به ذکر است این مجموعه شامل ۵ عدد شیت ( سایت پلان + پلان معماری ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . در پایان نظرات ارشمند خود را در خصوص پلان دانشکده معماری برای وب سایت معماری خانه طرح ارسال نمایید.