اگر به دنبال یک پلان فرهنگسرا برای طراحی فرهنگسرای خود هستید، بد نیست نقشه فرهنگسرایی را که ما برای شما آماده دانلود کردیم نگاهی بیندازید . در طراحی فرهنگسرا به دلیل محیط فرهنگی که این فضا دارد ، می بایست تا حد ممکن از اگوهای بومی استفاده شود . پیشنهاد ما به شما کاربران عزیز این است که قبل از دانلود نقشه و پلان فرهنگسرا ، ابتدا مشخصات این پروژه را بخوانید تا در صورتی که پلان مورد پسند و استفاده شما بود ، آن را دریافت نمایید .

پلان فرهنگسرا

توضیحات پلان فرهنگسرا

سایت پلان فرهنگسرا تلفیقی از دو شکل مربع و دایره ، در ابعاد حدودی ۷۱در ۶۳ متر می باشد که مساحتی در حدود ۴۵۰۰ متر مربع می باشد . معماری فرهنگسرا شامل طبقه همکف ، طبقه اول و طبقه دوم می باشد .که در طبقه همکف شاهد فضاهای آمفی تئاتر ، سالن انتظار ، نمازخانه ، آبدارخانه ، بخش اداری ، نمایشگاه ، رستوران ، نگهبانی و … هستیم . طبقه اول نیز شامل فضاهای آمفی تئاتر روباز ، کتابخانه ، کارگاه ، کلاس های آموزشی و غیره می شود و در نهایت در طبقه دوم ( طبقه آخر ) شاهد فضاهایی از جمله کارگاه و کلاس های آموزشی هستیم . در پایان منتظر نظرات شما در خصوص پلان فرهنگسرا هستیم .

قابل ذکر است که این مجموعه شامل ۴ عدد شیت به همراه ( سایت پلان + پلان معماری+  نما + برش ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید .