دکوراسیون داخلی رستوران بایستی گرم و دلنشین طراحی شود تا مشتریان ، هنگام صرف غذا حس و حال خوبی از تجربه ورود به دکوراسیون داخلی رستوران داشته باشند. چوب و آجر نسوز دو متریال مناسب برای ایجاد دکوراسیون داخلی رستورانی با هارمونی گرم هستند. در این بخش تصاویری از رستورانی با ترکیب دو متریال چوب و آجر نسوز را آماده کرده ایم که می تواند ایده خوبی برای دکوراسیون رستوران شما باشد.

تصاویر دکوراسیون داخلی رستوران

دکوراسیون داخلی رستوران

این رستوران دارای دو متریال در سطح بدنه دیوار است. سطح اول با متریال آجر نسوز کار شده و بر روی بدنه دیوار از بشقاب هایی با تزئینات سنتی استفاده شده که حس حال معماری سنتی را به شما منتقل می کند.

دکوراسیون کافه رستوران

در ضلع دیگر دیوار از متریال چوب ترموود استفاده شده و باکس هایی از گیاهان در بخش هایی از بدنه دیوار به همراه نور مخفی طراحی شده است که همین عامل می تواند فضای داخلی رستوران را شاداب تر نماید.

دکوراسیون رستوران

میز و صندلی با متریال چوب با هارمونی روشن انخاب شده و در کف سازی ، سرامیک ۶۰ در ۶۰ سانتی متر با رنگ کرم روشن مورد استفاده قرار گرفته است.

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران

در نیم طیقه بالا یک فضای دنج کافه مانند در نظر گرفته شده که می تواند فضای VIP این رستوران باشد. در این بخش نیز یک جبهه از دیوار با متریال آجر نسوز و جبهه دیگر با چوب ترموود به همراه باکس گیاه طراحی شده است. نظر شما در مورد دکوراسیون داخلی رستوران فوق چیست؟ آیا طراحی داخلی این رستوران می تواند نظر شما را به خودش جلب کند؟ دیدگاه خود را در خصوص این رستوران با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – behance