طراحی نمای مغازه و فروشگاه هایی با ظاهر شیک و لوکس قطعا چشم هر خریداری را وادار می سازد که حتی اگر خریدی هم ندارد ، فضای داخلی مغازه را ببیند . با ما در نقد و بررسی نمای بیرونی مغازه ای با ظاهر لوکس و شیک همراه باشید : این اثر در واقع بخشی از فاز دوم یک طرح شهری است که تِم یک محله ی جدید را به مد ، طراحی، معماری و تجارب نوین اختصاص داده است. طرح این ساختمان تجاری  به شدت الهام گرفته از معماری قدیمی آرت دکوی میامی است، و شامل چهار فروشگاه لوکس فروشی از جمله شعبه ی اصلی فروشگاه تامفورد می باشد.

بررسی نمای بیرونی مغازه تامفورد

نمای بیرونی مغازه

این اثر از  نقوش وموتیفهای هندسی طوری استفاده کرده است تا کاراکتری برجسته و درشت را در ادامه ی فضای کنونی خیابان و پیاده رو بوجود آورد. نمای پویای ساختمان در بالای فروشگاه از پانل های طرحدار فایبرگلاس ساخته شده است که یک نمای ویترین زاویه دار را در جلوی فروشگاه ایجاد کرده است. در هنگام شب، چراغهای کار گذاشته شده در محل اتصال پنلها یک الگوی پراکنده ی نور را در سرتاسر نما ایجاد می نمایند.

نماي كامپوزيت

ساختمان تجاری  طراحی شده شامل چهار فروشگاه لوکس فروشی می باشد.

نمای خارجی مغازه

طراح از نقوش و موتیفهای هندسی استفاده کرده است تا کاراکتری قدرتمند را در ادامه ی فضای کنونی خیابان و پیاده رو بوجود آورد.

نمای بیرونی مغازه

در هنگام شب، چراغهای کار گذاشته شده در محل اتصال پنلها یک الگوی پراکنده ی نور را در سرتاسر نما ایجاد می نمایند. این اثر در واقع بخشی از فاز دوم یک طرح شهری برای ایجاد یک محله ی جدید است.

نمای مغازه

رندر نمای بیرونی مغازه تامفورد

نمای تجاری

این تصاویر طبیعت طرح درشت و زاویه ای اثر را برجسته می نماند.

طراحی نمای مغازهطراحی نمای مغازه

نمای تجاری

نطر شما در مورد نمای بیرونی مغازه تامفورد چیست ؟

مترجم : بهنام خیری | تحریریه : خانه طرح