در این بخش قصد داریم یک طراحی خلاقانه دیگر را برایتان رو کنیم . اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که به خاص بودن نمای خارجی و دکوراسیون داخلی منزل خود اهمیت می دهید طرح امروز می تواند ایده خوبی برای طراحی پنجره های منزلتان باشد . با بخش ترجمه خانه طرح در بیان طراحی این پنجره خلاقانه و تعجب انگیز همراه باشید .

طراحی پنجره

استفاده بيشتر از «پنجره های رو به آسمان» در بالكن به منظور ايجاد تجربه ای از محيط بيرون در درون خانه

معماری آرژانتينی به نام «آلدانا گارسيا»، مفهوم گسترده تري از طراحی پنجره را ايجاد كرده است كه به ساكنين آپارتمان امكان مي دهد از داخل خانه از آسمان لذت ببرند. پنجره های رو به آسمان در وضعيت تاب خوردن قرار داشته، يا در غير اينصورت كمی از پنجره بيرون می زند تا بصورت آلاچيق گرم و نرم در بيايد.

مدل پنجره

او اظهار مي دارد اين پروژه «براي آپارتمان هاي كوچك، يك آرامش بصري ايجاد كرده و امكان دسترسی به نور خورشيد و هوای تازه را مهيا می كند» و «در واكنش به نيازهاي كنونی مردم در شهرهای بزرگ» ساخته می شود.

طراحی پنجره

در بخش دکوراسیون داخلی شاهد اضافه شدن یک فضای استراحت به این نشیمن کوچک هستیم. این فضای استراحت همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید در لبه ی فضای داخلی و خارجی قرار گرفته است.

طراحی پنجره

فرصتی مناسب برای تماشای ماه و ستارگان در زمان استراحت . چه فرصتی از این بهتر ! نظر شما در خصوص طراحی پنجره به این سبک و مدل برای منازل مسکونی ، تجاری و اداری چیست ؟

معماری خلاقانه

مترجم : بهنام خیری | تحریریه : خانه طرح