طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی خانه تان قدیمی شده ؟ و یا به دنبال ایده هایی خلاقانه برای دیزاین پذیرایی هستید؟ فرقی نمی کند در چه مرحله ای از ساخت هستید! ما در این بخش قصد داریم شما رو با ۱۰ ها طرح و ایده خلاقانه مرتباط با طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی شگفت زده کنیم. شک نداریم که قطعا چند ایده توجه و نظر شما رو به خودش جلب خواهد نمود.

طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی با ایده های خلاقانه کدامند ؟

طراحی دکوراسیون داخلی

استیکر سه بعدی دیواری با برگ های صورتی اولین ایده خلاقانه ایست که شما می توانید در فضای پذیرایی از آن استفاده کنید.

دکور دیوار پذیرایی

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

استفاده از تایل و پنل چرمی، مبلمان مدرن و یک لوستر خاص می تواند جلوه خاصی به طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی ببخشد. همیشه به این نکته توجه داشته باشید که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل از یک هارمونی خاص استفاده شود تا با حجم زیادی از رنگ ها مواجه نشوید و به دین ترتیب دکوراسیونی شلوغ و نامنظم نداشته باشید.

طراحی دیوار پذیرایی

یکی از نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی استفاده از نور مخفی در سطح دیوار و سقف بدنه است. سعی شود از طیف رنگ های متفاوت در طراحی داخلی تا حد امکان استفاده نشود.

دکور دیوار پذیرایی

شلف یکی دیگر از ایده های جالب و خلاقانه جهت زیبا سازی دکوراسیون پذیرایی است. در تصویر بالا ، شلف بر روی نبش دیوار طراحی و اجرا شده و در داخل آن از گل و دکوری های زینتی استفاده شده است.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

همیشه یکی از جذاب ترین ایده ها برای طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی هر خانه ای استفاده از گل و گیاههان زینتی است. ایجاد یک نیمکت برای چیدمان گل های آپارتمانی در یک مکان و نمایش همگی آنها در فضای پذیرایی از جمله ایده های منحصر به فردی است که در تصویر بالا مشاهده می کنید.

دکوراسیون

طراحی دکوراسیون داخلی

پوستر سه بعدی دارای طیف گسترده ای از طراح و الگوهای متفاوت و البته جذاب است که استفاده از آن را برای طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی توصیه می کنیم.

دکوراسیون پذیرایی و حال

از پوستر های دیواری نیز می تواند به عنوان پس زمینه برای مبلمان منزل استفاده کرد. در تصویر بالا نمونه ای از این ایده خلاقانه را مشاهده می نمایید.

دکوراسیون کلاسیک پذیرایی

طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی می تواند با ایده کلاسیک مینیمال همراه شود که در این صورت پیشنهاد می کنیم از مبلمان مدرن برای چنین دکوراسیون هایی استفاده نمایید.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

بهره گیری از سنگ آنتیک در کنار متریال چوب یک هارمونی گرم و بی بدیل به کاربر منتقل می کند.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

ایده جالب دیگر در طراحی دکوراسیون پذیرایی ، ترکیب فضای سقف با بدنه است. به ویژه اینکه از یک متریال خاص و منحصر به فرد نیز در طراحی پذیرایی استفاده شود تا توجه همگان به نوع متریال نیز جلب شود.

طراحی دکوراسیون داخلی

ما همیشه عادت کرده ایم تابلو ها را با نقاشی های رنگا رنگ تصور کنیم. حال فرض کنید بخشی از تنه یک درخت پوسیده خشک شده را با فرم مربع برش زده و آن را بر روی دیوار پذیرایی به نمایش بگذاریم . قطعا ایده ساده اما جذاب و منحصر به فردی خواهد بود.

طراحی دکوراسیون داخلی

شاید پیش خود فکر کنید که دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با متریال سنگ یا گچ شکل گرفته اما طراحی دیوار پشت تلویزیون با پوستر سه بعدی انجام شده و این نشان از تنوع بالا پوستر های سه بعدی در دنیای دکوراسیون داخلی است.

دکوراسیون حال

اسفاده از هامونی کرم و قهوه ای سوخته در کنار نورپردازی خطی، جلوه بصری زیبایی به دکوراسیون پذیرایی فوق (تصویر بالا) بخشیده است.

دکوراسیون حال

اگر به دنبال طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی لوکس و لاکچری هستید بهره گیری از سنگ های براق تراورتن در بدنه دیوار پذیرایی را فراموش نکنید.

دیزاین پذیرایی

اگر تابلویی را در فضای نشیمن به خوبی نمی بینید پس ضرورتی ندارد در آن محل تابلویی نصب کنید .

دکوراسیون داخلی

ایجاد تکرار در طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی خود می تواند زمینه ساز یک حلاقیت باشد. درست مانند تصویر بالا که از ۳ عدد ساعت دیواری استفاده شده که البته می توانست هر ساعت به وقت یکی از کشور های دنیا باشد.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

تصویر بالا سراسر از نکته های ریز و درشت در طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی است. متریال آجر نما با رنگ سفید قرآر است نقش پس زمینه ای خنثی را بازی کند تا رنگ سبز و صورتیِ کوسن ها ، در قالب یک قاب عکس به نماش گذاشته شود. ایجاد یک دکوری چوبی به همراه نور مخفی باعث می شود توجه مخاطب به مجسمه ها جلب شود.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – home-designing