طراحی دکوراسیون داخلی منزل می تواند به سبک مدرن ، کلاسیک ، مینیمال ، اسکاندیناویایی ، ترنزیشنال و … انجام شود . در این بخش قصد معرفی سبک خاصی از دکوراسیون داخلی را نداریم و قصد اصلی ما معرفی ۱۰ ایده برتر و زیبا برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل است . این ایده ها ، از میان بیش از ۱۰۰۰ پروژه طراحی داخلی برگزیده و انتخاب شده اند. اگر علاقه مند هستید تا زیباترین طرح های دکوراسیون داخلی منزل را مشاهده کنید ، پیشنهاد می کنیم با خانه طرح ، تا پایان این مطلب همراه باشید . لازم به ذکر است طرح های انتخابی متناسب با سبک و فرهنگِ ساخت و ساز در ایران است و بیشتر این طرح ها در کشور های حاشیه خلیج فارس ، طراحی و ساخته شده اند.

۱۰ طراحی دکوراسیون داخلی منزل از دیدگاه خانه طرح

دکوراسیون داخلی

۱- در طراحی دکوراسیون داخلی منزل فوق (تصویر بالا) از هارمونی روشن و به طور مشخص از رنگ بندی کرم طلایی استفاده شده است. به شخصه به عنوان یک طراح آرشیتک ، عاشق این مدل از کف سازی هستم  . در کف سازی ، متریال سنگ مرمر با رگه هایی ظریف و کم رنگ به چشم می خورد که یکی از عوامل لاکچری شدن این منزل است. طراحی این منزل تا حدی از الگوی مدرن پیروی می کند و دیزاین جذاب و شگفت انگیزی دارد.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

۲- در طراحی منزل شماره دو از سبک کلاسیک استفاده شده و در آن استفاده از رنگِ کرم قهوه ای به شکل گسترده ای به چشم می خورد . بهره گیری از آینه و لوستر های بلوری باعث شده است ، تا با طراحی لاکچری و جذابی مواجه شویم. نظر شما در خصوص این طرح چیست ؟

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

۳- رنگ کِرم ، طلایی و قهوه ای سوخته در قالب یک سبکِ کلاسیک می توانند باعث ایجاد یک منزل لوکس شوند. با کمی خلاقیت می توان ، دیزاین های شگفت انگیزی خلق کرد.

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

۴- یکی از نکات مهم برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل ، استفاده مطلوب از نور خورشید در فضای داخلی منزل به همراه یک هارمونی روشن است. این مدل دکوراسیون ها حس آرامش و سلامت را به ساکنینش هدیه می کنند.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

۵- به پنجمین مدل انتخابیمان می رسیم که طراحی ساده و در عین حال روشن و چشم نوازی دارد.

دکوراسیون داخلی خانه

۶- یک دکوراسیون زیبا و لاکچری را در تصویر بالا مشاهده می کنید.

طراحی داخلی

۷- بهره گیری از هارمونی (سفید ، طلایی ، آبی روشن) از ویژگی ها این دکوراسیون داخلی است. رنگ آبی در تک تک بخش ها و جزئیات داخلی به چشم می خورد و همین موضوع باعث می شود ، حس آرامش خاصی به ساکنین منزل منتقل شود. رنگ طلایی نیز ، حس گرما ، شور و نشاط را به ساکنین منزل منتقل می کند.

دیزاین منزل

۸- طراحی داخلی این منزل یک نکته جالب توجه داشت که تصمیم بر آن گرفتیم تا طراحی داخلی این منزل را به فهرست برترین های خانه طرح (در زمینه دکوراسیون داخلی منزل) اضافه نماییم . آن نکته مهم چیزی جز استفاده مفید از فضاهای پرتی نبود که به شکل جالب توجه ای شاهده بهره گیری از این فضا به عنوان یک TV ROOM کوچک هستیم.

زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

۹- اگر به رنگ بندی زرشکی و سبک کلاسیک علاقه مند هستید ، قطعا طراحی این منزل را در فهرست برترین های طراحی داخلی قرار خواهید داد.

دکوراسیون پذیرایی و حال

۱۰- پایان بخش دهمین پروژه دکوراسیون داخلی برتر ، مربوط به دیزاین منزلی با حال و هوای سبک مدرن است . نظر شما در مورد ده مدل طراحی دکوراسیون داخلی منزل چیست ؟

تحریریه خانه طرح
منبع : antonovich-design – khanetarh – interiordesign