دکوراسیون داخلی پذیرایی می تواند دارای سبک و ایده های متفاوتی باشد . بسیاری از مردم عاشق سبک های پر زرق و برق هستند ، اما بسیاری نیز دیزاین های ساده را به دیزاین های تجملاتی ترجیح می دهند . در این بخش ۱۵ مدل دکوراسیون داخلی پذیرایی به سبک ها و ایده های مختلف را برای هر نوع سلیقه ، آماده کرده ایم .  با خانه طرح در معرفی این ایده های زیبا همراه باشید .

ایده های دکوراسیون داخلی پذیرایی کدامند ؟

دکوراسیون داخلی پذیرایی

۱- دکوراسیون داخلی پذیرایی به سبک کلاسیک ، یکی از ایده هایی است که معمولا در ساختمان های پر زرق و برق دیده می شود . در طراحی این پذیرایی ، استفاده از جزئیات معماری در سطح متوسطی قرآر دارد .

طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن

۲- یکی از برتری های معماری مدرن به نسبت معماری کلاسیک ، هزینه کمتر به واسطه جزئیات کمتر است . در دکوراسیون پذیرایی تصویر بالا از یک کف سازی بتنی در کنار گچ کاری ساده در بدنه و سقف ، استفاده شده است .

دکوراسیون داخلی پذیرایی

۳- دکوراسیون داخلی پذیرایی کلاسیکی که دارای جزئیات ظریف معماری در سطح دیوار و بدنه است .

دکوراسیون داخلی پذیرایی

۴- دکوراسیون داخلی پذیرای مدرن با ترکیب سه رنگ طوسی ، سفید و سبز ، که با دیزاین مینیمالیستی ، ترکیب زیبایی را خلق کرده است .

دکوراسیون داخلی پذیرایی

۵- استفاده از کف پوش اپکسی در طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی ، ایده جالب دیگری است که معمولا در دکوراسیون های مدرن اتفاق می افتد . در طراحی دکوراسیون داخلی این پذیرایی باید به ایده خلاقانه در رنگ بندی اشاره کنیم که از دو رنگ موافق و مخالف در یک ترکیب هنری استفاده شده است .

دکوراسیون پذیرایی کوچک

۶- استفاده از متریال های بافت داری چون چوب ، ایده ی جالب و خلاقانه دیگری است که می توان در طراحی دیوار اتاق پذیرایی به آن فکر نمود .

دکوراسیون پذیرایی

۷- طراحی دکوراسیون پذیرایی به سبک رومی را در تصویر بالا مشاهده می کنید .

دکوراسیون پذیرایی و حال

۸- طراحی دکوراسیون پذیرایی با بهره گیری از رنگ های پویا و زنده .

مدل دکوراسیون پذیرایی ایرانی

۹- نمایی از پذیرایی کلاسیک با کف سازی براق و دیزاین سلطنتی .

مدل دکوراسیون پذیرایی ایرانی

۱۰- یکی از ایده های خلاقانه در طراحی دکوراسیون پذیرایی استفاده از دیوار سبز است . همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید ، از دیوار سبز در طراحی بخشی از دیوار پذیرایی استفاده شده . نکته جالب توجه دیگر در طراحی دکوراسیون این پذیرایی استفاده از متریال چوب با نقوش هندسی منحصر به فردیست که در قالیچه زیر مبلمان نیز استفاده شده است .

دکوراسیون پذیرایی

۱۱- تصویری از دکوراسیون پذیرایی کلاسیک که طراح معمار از پرده های ساده ای برای دیزاین پذیرایی استفاده کرده است .

طراحی سالن پذیرایی منزل

۱۲- اگر به دکوراسیون پذیرایی مدرن علاقه مند هستید ، می توانید با ترکیب سه متریال پارکت ، گچ و سنگ آنتیک ، دیزاین های زیبایی خلق کنید .

دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل

۱۳- اگر پذیرایی با رنگ بندی روشنی دارید ، در انتخاب مبلمان دستِ بازتری خواهید داشت ! در تصویر بالا به دلیل روشن بودن فضای نشیمن ، مبلمان قرمز ، به خوبی توانسته با فضای پیرامونش ارتباط برقرآر نماید .

دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری

۱۴- استفاده از کاغذ دیواری در طراحی داخلی پذیرایی با سبک های مختلف ، روز به روز در حال گسترش هستند . پیشنهاد می کنیم از کاغذ دیواری به صورت کنترل شده ، فقط در بخش های ویژه ای از پذیرایی استفاده نمایید .

طراحی سالن پذیرایی منزل

۱۵- در تصویر آخِر ، از یک هارمونی گرم و دلنشین برای طراحی دکوراسیون پذیرایی استفاده شده است . نظر شما در مورد ۱۵ مدل دکوراسیون داخلی پذیرایی چیست ؟ کدام یک از مدل ها را بیشتر دوست داشتید ؟

تحریریه خانه طرح
منبع: khanetarh – smjndb – evermotion