مشخصات پروژه

پروژه : نقشه ویلا دوبلکس

شهر: شهر تهران ، نازی آباد

کارفرما : آقای فرزانه

مدیر طرح: مهندس خیری

ترسیم: مهندس افشار

مدت زمان پروژه : ۵ روز کاری

توضیحات پروژه

نقشه ویلا دوبلکس ۱۳۰ متری برای جناب آقای فرزانه در تهران طراحی شد. با توجه به نیازهای کارفرمای پروژه و عدم پرتی فضا و روابط صحیح بین عرصه های معماری این نقشه توانست نظر کارفرمای پروژه را جلب نماید. در حقیقت این نقشه یک بروزرسانی جامع از نقشه گذشته وب سایت خانه طرح بود که بنا به درخواست کارفرما ، توسط مهندس خیری باز طراحی شد.

پلان طبقه همکف :

نقشه ویلا یک طبقه با ۱۳۰ متر مربع زیر بنا برای هر طبقه ، طراحی شده است که البته این متراژ، شامل فضای تراس نمی شود. در طبقه اولِ نقشه ویلا دوبلکس شاهد طراحی فضاهایی از جمله لابی ورودی ، اتاق میهمان ، آشپزخانه ، هال ، پذیرایی ، غذاخوری و سرویس بهداشتی هستیم. یک راه پله دو طرفهِ مدرن در بخش انتهای لابی تعبیه شده که می توانید از طریق این راه پله ، به طبقه اول دوبلکس دسترسی پیدا کنید.

نقشه ویلای دو طبقه

پلان طبقه اول :

به طبقه اول نقشه ویلا دوبلکس می رسیم جایی که روابط فضایی به شکل صحیحی چیدمان شده اند و هیچ اثری از هدر رفت فضای معماری به چشم نمی خورد. طبقه اولِ ویلا به صورت سه خوابه می باشد که یکی از اتاق خواب ها به صورت مستر طراحی شده است. یکی از خواسته های مهم کارفرمای پروژه در نظر گرفتن تراس بزرگ در ضلع جنوبی بنا بود که این موضوع در طراحی ویلا در نظر گرفته شد.

نقشه ویلا دوبلکس