آیا به دنبال یک نقشه ساختمان ویلایی ۱۰۰ متری با عرض ۹ متر می گردید؟ در این بخش قصد معرفی نقشه ویلایی همکفی را داریم که با عرض ۹.۳ متر طراحی شده است. این نقشه در زمین شمالی به مساحت ۲۰×۱۵ موقعیت یابی شده که شما می توانید این پلان را در زمین هایی با مساحت مشابه اجرا نمایید. در ادامه به توضیحاتی مفید و مختصر در خصوص نقشه ساختمان ویلایی ۱۰۰ متری می پردازیم. لازم به ذکر است در پست قبل به نقشه ویلایی طبقه همکف  اشاره کرده بودیم که مشاهده این پست می تواند برای شما مفید واقع شود.

توضیحات نقشه ساختمان ویلایی ۱۰۰ متری

نقشه ویلایی همکف :

نقشه ساختمان ویلایی ۱۰۰ متری برای یک خانواده کم جمعیت ۴ نفره طراحی شده است. بحث حریم خصوصی و عمومی در طراحی پلان ویلا مورد توجه قرار گرفته و طراحی پلان به سبک مدرن انجام شده است. از جمله فضاهای طراحی شده در این خانه مدرن می توانیم به فضای لابی ، سرویس توالت ، سرویس حمام ، آشپزخانه ، سالن نشیمن ، غذاخوری، لابی خصوصی ، اتاق خواب فرزند و اتاق خواب والدین اشاره نماییم.

نقشه ساختمان ویلایی 100 متری

نمای پیشنهادی برای نقشه ویلایی همکف :

برای این نقشه ساختمان ویلایی ۱۰۰ متری ، نمای مدرن پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان، می توان، با اعمال تغییرات توسط مهندس معمار ، نمای کلاسیک، نئوکلاسیک و … نیز طراحی گردد.

نقشه ویلایی همکف

نظر شما در مورد نقشه ساختمان ویلایی ۱۰۰ متری چیست ؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh