آیا به دنبال یک نقشه ساختمان سه خوابه با عرض ۱۱ متر هستید؟ در این بخش قصد معرفی نقشه خانه دوبلکسی را داریم که با عرض ۱۱.۲۰ متر طراحی شده است. این نقشه در زمین جنوبی به مساحت تقریبی ۲۰x11 طراحی شده است که شما می توانید این پلان را در زمین هایی با مساحت بیشتر نیز اجرا کنید. اگر عرض زمینِ شما کمتر از ۱۱ متر است طراحی این پلان پیشنهاد نمی شود. در ادامه به توضیحاتی مفیدو مختصر در خصوص قشه ساختمان سه خوابه با عرض ۱۱ متر می پردازیم. لازم به ذکر است در پست قبل به نقشه خانه سه خوابه ۱۷۰ متری | بدون پرتی فضا اشاره کرده بودیم که مشاهده این پست نیز می تواند برای شما مفید واقع شود.

توضیحات نقشه خانه دوبلکس ایرانی

پلان تیپ طبقات :

زمین به صورت جنوبی است و به دین منظور، ابتدا وارد فضای لابی پیلوت می شوید و سپس با بهره گیری از آسانسور یا راه پله به پلان تیپ طبقات می رسید. پلان تیپ طبقات به صورت سه خواب طراحی شده است. بحث حریم خصوصی و عمومی در پلان رعایت شده و اثری ار پرتی فضا در پلان دیده نمی شود.

هنگامی که درب واحد آپارتمان را باز کنید ابتدا با فضای لابی مواجه می شوید که شامل فضای سرویس توالت و کمد لباس و کفش می شود. در ضلع جنوبی زمین فضاهای خصوصی از جمله اتاق خواب فرزند ، اتاق خواب مستر و حمام طراحی شده اند و در ضلع شمالی بنا فضاهای عمومی از جمله غذاخوری ، نشیمن و آشپزخانه به چشم می خورد. نقشه ساختمان سه خوابه برای یک خانواده ۵ نفره کاملا ایده آل طراحی شده است.

نقشه ساختمان سه خوابه

نمای پیشنهادی برای نقشه ساختمان سه خوابه :

برای این نقشه ساختمان سه خوابه ، نمای کلاسیک (نمای رومی) پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان، می توان، با اعمال تغییرات توسط مهندس معمار ، نمای مدرن ، نئوکلاسیک و … نیز طراحی گردد.

نقشه ساختمان با عرض 11 متر

نظر شما در مورد نقشه ساختمان سه خوابه چیست ؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh