آیا به دنبال یک نقشه خانه سه خوابه با عرض ۱۰.۵ متر هستید؟ در این بخش قصد معرفی نقشه خانه سه خوابه ای را داریم که در مساحت ۱۷۰ متر مربع طراحی شده است. این نقشه در زمین شرقی غربی به مساحت تقریبی ۲۵×۱۰.۵ طراحی شده که شما می توانید این پلان را در زمین هایی که مساحتی مشابه این زمین دارند اجرا نمایید. در ادامه به توضیحاتی مفید و مختصر در خصوص نقشه خانه سه خوابه ۱۷۰ متری می پردازیم.

توضیحات نقشه خانه سه خوابه

پلان تیپ طبقات :

قبل از هرچیز بگوییم این نقشه خانه سه خوابه بر اساس نیاز کارفرمای پروژه و توسط مهندس خیری طراحی شده است. این موضوع که فضای لاندری یا آشپزخانه کثیف و سایر فضاهای دلخواه شما چرا در طراحی این پلان مورد استفاده قرار نگرفته فقط و فقط به دلیل خواست و نیاز کارفرمای پروژه بوده است. در طراحی نقشه خانه سه خوابه به حریم خصوصی و عمومی فضاها توجه ویژه ای شده است. بعد از ورود به فضای لابی با کمد لباس و کفش و سرویس توالت مواجه می شوید. فضاهای خصوصی (اتاق خواب ها و حمام و سرویس بهداشتی) در ضلع شرقی طراحی شده اند که نور خورشید در جهت استریل سازی فضای اتاق خواب و سوریس می تواند مفید واقع شود. این منزل برای یک خانواده ۵ نفره طراحی شده و برای کارفرما وجود یک میز ناهارخوری ۱۲ نفره بسیار مهم بود که در طراحی این پروژه به تمامی نیازهای کافرما پاسخ داده شد.

نقشه خانه سه خوابه

نمای پیشنهادی برای نقشه خانه سه خوابه:

برای نمای این سختمان ۴ طبقه ، سبک کلاسیک پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان، می توان، با اعمال تغییرات توسط مهندس معمار ، نمای مدرن ، نئوکلاسیک و … نیز طراحی گردد.

نقشه خانه سه خوابه

نظر شما در مورد نقشه خانه سه خوابه چیست ؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh