نقشه خانه سه خوابه ۱۵۰ متری همانطور که گفته شد می تواند به صورت ۳ خوابه طراحی شود. توجه به فضای حریم خصوصی و عمومی در طراحی خانه های سه خوابه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ایجاد فضای نشیمن بزرگ برای ایرانیان در جهت پذیرایی از میهمان بسیار مهم بوده و فضای اتاق خواب ها در نقشه های سه خواب نباید از حد استاندارد کوچکتر طراحی شوند. در این بخش قصد معرفی نقشه خانه سه خوابه ۱۵۰ متری را داریم که دارای طراحی معماری قابل قبولی است . پیش از این ، در پست قبلی به معرفی نقشه خانه دوبلکس ۱۵۰ متری در کرمان پرداخته بودیم . قبل از دانلود این فایل پیشنهاد می کنیم به توضیحات کوتاهی که در این بخش آماده کرده ایم توجه فرمایید.

نقشه خانه سه خوابه 150 متری

توضیحات نقشه خانه سه خوابه ۱۵۰ متری

نقشه خانه سه خوابه ۱۵۰ متری در زمین مستطیلی شکلی به مساحت تقریبی ۳۰۰ متر مربع طراحی شده است . این خانه در دو طبقه ساخته شده که طبقه همکف دارای ۲ دهنه مغازه به همراه پارکینگ و یک واحد مسکونی یک خوابه است. در طبقه دوم شاهد فضاهای ( نشیمن ، آشپزخانه ، ناهارخوری ، ۱ خواب والدین، ۲ خواب فرزند ، سرویس حمام و سرویس دستشویی هستیم. در طراحی فضاهای معماری کاملا به موضوع حریم خصوصی و عمومی توجه شده و فضای های داخلی از یک دیگر تفکیک شده اند.

لازم به ذکر است این مجموعه شامل ۹ عدد شیت به همراه ( پلان معماری + سایت پلان + نما + برش + پلان فونداسیون + پلان تیر ریزی + پلان شیب بندی ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . نظر شما در مورد نقشه خانه سه خوابه ۱۵۰ متری چیست ؟