مشخصات پروژه

پروژه : نقشه خانه دوبلکس ۱۵۰ متری

کارفرما : جناب آقای آمنیی

مدیر طرح: مهندس بهنام خیری

ترسیم: مهندس علی صمیعی

مدت زمان پروژه : ۷ روز کاری

توضیحات پروژه

نقشه خانه دوبلکس ۱۵۰ متری فوق که البته مساحت دقیق آن ۱۴۴ متر مربع است در شهر بزنجان کرمان طراحی شد. این ساختمان متناسب با نیاز کارفرمای پروژه و فضاهایی که ایشان مد نظرشان بود طراحی شد. در طراحی نقشه خانه دوبلکس ۱۵۰ متری سعی شد تا جای امکان از ایجاد فضاهای پرت و بدون استفاده جلوگیری به عمل آید و فضاهای عمومی و خصوصی به صورت هوشمندانه و معمارانه ای در کنار یک دیگر قرار گیرند. در ادامه به توضیحات بیشتری در خصوص طراحی پلان طبقه همکف و طبقه اول خواهیم پرداخت. با خانه طرح همراه باشید.

پلان طبقه همکف :

در طبقه همکف ، لابی زیبایی طراحی شده که در کف سازی استفاده از متریال اپوکسی می تواند جذابیت خاصی به این فضا ببخشد. این خانه دوبلکس یک پذیرایی حدودا  ۴۸ متری دارد . از جمله فضاهای دیگر می توان به انباری ، توالت ، حمام ، راه پله ، آشپزخانه و ناهارخوری اشاره کرد.

نقشه خانه سه خوابه 150 متری

پلان طبقه اول:

در طراحی نقشه خانه دوبلکس ۱۵۰ متری می بایست به فاکتور های زیادی توجه شود. در طبقه اول یک لابی مرکزی تعریف شد که وظیفه تقسیم فضاها را بر عهده دارد. طبقه اول شامل فضاهای ، لابی ، TV ROOM ، اتاق خواب مستر ، اتاق خواب فرزند ، آشپزخانه مینی ، تراس و سرویس بهداشتی می شود.

نقشه خانه دوبلکس 150 متری