طراحی نمای ساختمان جنوبی همیشه از اهمیت ویژه ای نزد کارفرمایان و عموم مردم برخوردار بوده است. با توجه به درخواست زیاد کاربران و مخاطبین در این بخش از وب سایت خانه طرح تصمیم بر این گرفتیم مجموعه ای از ۲۲ مدل طرح نمای ساختمان جنوبی را آماده و برای شما کاربران عزیز به اشتراک بگذاریم. تمامی این نماها صد در صد جنبه اجرایی داشته و می توانند برای طراحی نمای ساختمان شما ایده مناسبی باشند. این آرشیو نمای ساختمان جنوبی عمدتا به سبک های معماری مدرن و کلاسیک است و شاهد نماهای سنگی ، نمای چوبی ، نمای آجری ، نمای ترکیبی و … هستیم که اگر از طرفداران سبک مدرن یا کلاسیک باشید ، قطعا چند ایده توجه شما را به خودش جلب خواهد نمود. با خانه طرح در تماشای این تصاویر مهیج همراه ما باشید.

نگاهی به انواع طرح نمای ساختمان جنوبی

نمای خانه جنوبی

در اینجا انواع طرح نمای ساختمان های جنوبی (کلاسیک و مدرن) را مشاهده می کنید که از نماهای یک طبقه تا ۷هفت طبقه را شامل می شود. همچنین سعی کردیم تمامی تصاویر با کیفیت حداکثری در اختیار شما دوستدارن معمازی قرار دهیم.

نمای ساختمان جنوبی

نمای ساختمان دو نبش جنوبی

نمای ساختمان رومی

نمای رومی ساده

نمای ساختمان جنوبی

نمای ساختمان جنوبی

نمای ساختمان مسکونی

طرح نمای ساختمان

نمای ساختمان 4 طبقه جنوبی

طرح نمای ساختمان

طرح نمای ساختمان

نمای رومی ساختمان دو طبقه جنوبی

نمای ساختمان مدرن

نمای ساختمان جنوبی

نمای ساختمان سه طبقه جنوبی

نمای سنگی ساختمان

نمای سنگی ساختمان

نمای خانه جنوبی

نمای ساختمان مدرن

نظر شما در مورد انواع طرح نمای ساختمان جنوبی چیست؟ کدام یک از نماها بیش از همه نظر شما را به خودش جلب نمود؟ دیدگاه هایتان را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh