اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که تمایلی به ویلای دوبلکس و کلاسیک ندارید ، طراحی ویلای مدرن فلت می تواند انتخاب جذابی برای شما باشد. در این بخش از وب سایت خانه طرح ، به بررسی نقشه ویلا ۴۰۰ متری می پردازیم که در کشور ایتالیا طراحی و اجرا شده است. با خانه طرح در بررسی این ویلا همراه باشید.

طراحی ویلای مدرن فلت (نقشه ویلا ۴۰۰ متری)

نقشه ویلا 400 متری

یکی از نکات مهم در طراحی ویلای مدرن فلت ، ایجاد حجم سازی در سطح نمای ویلا است. در طراحی این ویلا از فرم های شکسته و زاویه دار نه تنها در بخش نما ، بلکه در بخش مبلمان ، نیز استفاده شده است.

طراحی ویلا

طراحی ویلای مدرن نیاز به متریال مدرن دارد. در طراحی نمای این ویلا از متریال بتن در سطح نما استفاده شده که گویای سبک مدرن و مینیمال است.

نقشه خانه ۴۰۰ متری

این ویلای لوکس بر بالای صخره و رو به دریا ساخته شده و طبیعتا چشم انداز جذابی دارد.

نقشه ویلا 400 متری

بر عکس نمای ساختمان که از پختگی خوبی برخوردار است نقشه ویلا ۴۰۰ متری از نظر ما ایرانیان که به حریم خصوصی اهمیت می دهیم می توانست بسیار بهتر باشد. هرچند در بخش حریم خصوصی نمی توان ایراد خاصی را با توجه به فرهنگ مردم ایتالیا و نیاز کارفرما وارد نمود. اما در بحث پرتی فضا این نقشه از نظر تیم طراحی خانه طرح دارای پرتی های فراوانی است.

نقشه ویلا یک طبقه

در بخش نمای ویلا مشاهده می کنید آرشیتکت با ایجاد فرم سازی در سطح نما خواسته از چهارچوب مستطیلی و به اصطلاح (معماری قوطی کبریتی) خارج شود.

طراحی ویلای مدرن فلت

طراحی ویلای مدرن فلت همانطور که گفته شد با متریال مینیمال (بتن) طراحی و اجرا شده که با سبک مدرن و فرم سازی این ویلا هماهنگی خوبی برقرار کرده است.

ویلا مدرن لاکچری

در تصویر بالا فضای نشیمن ، آشپزخانه ، ناهارخوری و صبحانه خوری را مشاهده می نمایید.

جدیدترین ویلاهای مدرن

یک ویو جذاب به جزیره ، دریا و استخر از فضای نشیمن و آشپزخانه (این خارق العاده است)

ایده طراحی ویلا

از طریق پلکانی که به سمت پایین تعبیه شده است می توانید با قایق، گشتی در جزیره بزنید. این یک ایده لوکس معماری است که به مرحله طراحی و اجرا رسیده است.

ویلای یک طبقه ساده

دیدگاه شما در خصوص طراحی ویلای مدرن فلت (نقشه ویلا ۴۰۰ متری) چیست؟ دیدگاه خود را در این خصوص با سایر کاربران خانه طرح به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – behance