آیا شما هم به دنبال ایده و طرح سقف کاذب برای منزل خود هستید ؟ سقف کاذب منزل می تواند با روش ها و مدل های متنوعی طراحی و اجرا شود. سقف کاذب رابیتس و کناف ، ۲ روش اجرای کاملا متفاوت هستند که در نهایت طرح و مدل سقف را به مرحله اجرا می رسانند . در این بخش قصد بررسی اجرای سقف کاذب را نداریم ، بلکه می خواهیم شما را با خلاقانه ترین و جدیدترین ایده ها ، برای طراحی سقف کاذب اتاق خواب ، پذیرایی و به طور کلی طرح سقف کاذب منزل آشنا کنیم. ایده های در نظر گرفته شده برای طرح سقف کاذب به سبک های مدرن و کلاسیک هستند. با خانه طرح در بررسی ایده های خلاقانه طراحی سقف کاذب همراه باشید.

۱۰ ایده و طرح سقف کاذب منزل کدامند؟

طرح سقف کاذب

در طراحی این سقف از تکنولوژی کناف استفاده شده است. استفاده از خطوط نرم و سیال جذابیت خاصی به دکوراسیون این منزل بخشیده است.

سقف کاذب منزل

اگر از علاقه مندان به معماری کلاسیک هستید ، احتمالا طرح سقف کاذب منزل در تصویر بالا ، نظر شما را جلب خواهد کرد.

سقف کناف

طرح سقف کاذب اتاق خواب می تواند هم از طریق کناف انجام شود و هم از طریق رابیتس. در تصویر بالا به نظر می رسد طراح آرشیتکت از کناف برای سقف استفاده کرده است.

طراحی سقف

احتمالا برای شما هم ممکن است این سوال پیش بیاید که در طراحی و اجرای سقف (تصویر بالا) از چه تکنولوژی استفاده شده است؟ در عکس بالا از “سقف کشسان” استفاده شده و در تصویر پایین نیز از یک مدل دیگر “سقف کشسان” استفاده شده است. سقف های کشسان دارای تنوع تصویر بسیاری هستند و شما می توانید با سلیقه خود ، هر طرحی را برای سقف کاذب منزلتان انتخاب نمایید.

مدل سقف پذیرایی

سقف کاذب کشسان با طرح جنگل

سقف کاذب کناف

نمونه ای دیگر از طراحی سقف کاذب با فرم سیال را مشاهده می کنید. یکی از نکات مهم در طراحی سقف کاذب پذیرایی ایجاد یک نقطه کانونی برای نصب لوستر است. متاسفانه در بسیاری از طراحی ها این موضوع فراموش می شود و این نکته از این جهت حائز اهمیت است که در شب ، نور به شکل یکسانی در فضای نشیمن تقسیم نمی شود . به همین منظور به طراحان همیشه تاکید می کنیم به بحث نورپردازی سقف و تقسیم نور توجه ویژه ای داشته باشند.

کناف

در طراحی سقف کاذب استفاده از نور مخفی و هالوژن از اهمیت بالایی برخوردار است. درست مانند تصویر بالا که از هالوژن و نور مخفی به شکل خلاقانه این استفاده شده است.

سقف کاذب پی وی سی

گاهی اوقات برای تکمیل طراحی سقف کاذب ، نیاز به ادامه طرح در بدنه دیوار است . تصویر بالا نمونه ای از این طراحی است که در نوع خود ، ایده ای خلاقانه و منحصر به فرد است.

انواع سقف کاذب

سقف های کشسان خود دنیایی از ایده و خلاقیت هستند ، پس اگر به دنبال طراحی سقفی زیبا و منحصر به فردی هستید ، سقف های کشسان را در لیست انتخاب خود قرار دهید.

سقف کاذب

نمونه ای دیگر از طراحی سقف کاذب پذیرایی که برای طراحی داخلی دکوراسیون کلاسیک ایده مناسبی است.

رابیتس کاری سقف پذیرایی

نظر شما در مورد ۱۰ ایده و طرح سقف کاذب منزل چیست ؟

تحریریه خانه طرح
منبع : pinterest – khanetarh – aliexpress