طراحی ویلای مدرن (مینیمال) می تواند نیاز افرادی باشد که به دنبال ساخت ویلایی لوکس اما با قیمت مناسب هستند. در ساخت این سبک از ویلاها بسته به نوع متریال می توانید قیمت نهایی ساخت ویلا را کاهش یا افزایش دهید. هارمونی روشن برای طراحی این سبک از ویلاها می تواند اولویت اول ما باشد. در ادامه شما را به دیدن طراحی ویلای مدرنی دعوت می کنی که در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع ، ساخته شده است. با خانه طرح همراه باشید.

بررسی طراحی ویلای مدرن

طراحی ویلای مدرن

طراحی داخلی و محوطه سازی این ویلای مدرن کاملا ساده و مینیمال است و آرشیتکت این پروژه سعی کرده تا حد امکان از ایجاد جزئیات بلا استفاده در بخش طراحی ، پرهیز کند.

طراحی ویلای مدرن

نمای ویلا ، ساده و به دور از هرگونه پیچیدگی در جرئیات است. در بخش نمای اصلی از آجر نسوز سفید به صورت خشکه چینی استفاده شده و به این ترتیب حریم خصوصی بیشتری را در فضای تراس مشاهده می کنید. همچنین در نور شب ، زمانی که روشنایی تراس را فعال می کنید ، در نمای خارجی ویلا چشم نواز خواهد بود.

نقشه خانه ویلایی

در پلان معماری ، فضاها بر اساس نیاز کارفرما چیدمان شده اند. فضای نشیمن ، آشپزخانه ، مطبخ ، سرویس بهداشتی ، لابی و … در طبقه همکف قرآر دارند و در طبقه دوم فضاهایی از جمله تراس ، اتاق خواب مستر ، اتاق خواب فرزندان ، سرویس بهداشتی و … به چشم می خورد. یکی از نکات آموزشی در طراحی ورودی لابی ، بحث رعایت حریم خصوصی است. درب ورودی ساختمان به هر دلیلی باز باشد ، دید از فضای خارج ساختمان به فضای داخل ساختمان وجود ندارد.

پلان ویلایی دوبلکس

رعایت حریم خصوصی در فضای تراس نیز به چشم می خورد که این موضوع نشان از اهمیت حریم خصوصی برای کارفرمای این پروژه است.

طراحی ویلای مدرن

یکی از آپشن های خوب در طراحی ویلای مدرن ، استفاده از استخر و آبنما در محوطه سازی است که در طراحی این ویلای دوبلکس به شکل قابل توجه ای از استخر استفاده شده است.

طراحی ویلای مدرن

تصویر ضلع شرقی حیاط را مشاهده می کنید.

نمای ویلا مدرن

تصویر ضلع غربی حیاط را مشاهده می کنید.

طراحی داخل ویلا

رنگ چوب ، طوسی و سفید ، هارمونی دکوراسیون داخلی این ویلای مدرن را تشکیل می دهند.

طراحی ویلای مدرن

ويلاي مدرن

در طراحی داخلی آشپزخانه ، سالن پذیرایی و ناهار خوری از همین رنگ بندی (رنگ چوب، طوسی ، سفید) استفاده شده است.

ساختمان ویلایی مدرن

در اینجا تصویری از میز کانتر آشپزخانه مشاهده می کنید که فضای مناسبی برای صرف صبحانه است.

طراحی ویلا مدرن دوبلکس

نقشه ویلا دوبلکس

راه پله ساده و در عین حال مدرن و خلاقانه طراحی شده است.

معماری ویلا مدرن

تصویر بالا مربوط به TVROOM طبقه اول می باشد.

ويلاي مدرن

نقشه ساختمان ویلایی

دیدگاه شما در خصوص طراحی ویلای مدرن چیست؟ آیا طراحی این مدل از خانه های دوبلکس می تواند نظر شما را به خودش جلب نماید؟ نظر خود را در مورد این ویلا با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – behance