طراحی سقف کاذب می تواند با تکنولوژی کناف ، رابیتس و … انجام شود. سقف کاذب کناف و سقف کاذب رابیتس ، ۲ تکنولوژی محبوب برای تزیین و طراحی سقف هستند. یک سقف زیبا ، دیزاین داخلی منزل را متحول می کند و در نقطه مقابل ، اجرای یک سقف با طراحی ضعیف ، دیزاین آن منزل را زشت و غیر قابل تحمل می سازد. پس به این نکته توجه داشته باشید که قبل از طراحی سقف منزل یا محیط کار ، حتما یک مدل سه بعدی تهیه کنید و این امر را به مهندسین معمار یا آرشیتکت های مجرب و کارآزموده بسپارید. در نگاه اول ممکن است یک هزینه ابتدایی بابت طراحی سقف بپردازید اما به این نکته توجه داشته باشید که شما طرح نهایی را قبل از اجرا مشاهده خواهید کرد و همچنین یک مدل حرفه ای نیز برای طراحی سقف منزل یا محیط کارتان تهیه کرده اید که همین موضوع موجب می شود تا گرفتار هزینه های ثانویه ناشی از عدم پسند سقف اجرا شده نباشید. ما در این بخش قصد داریم ایده های خلاقانه و جالبی در خصوص طراحی انواع سقف کاذب برای شما کاربران خانه طرح به نمایش بگذاریم . اکثر این ایده ها ، برای طراحی سقف پذیرایی کاربرد دارند و شک نداریم که یکی از ۱۵ ایده مطرح شده ، نظر شما را به خودش جلب خواهد نمود !

نگاهی به ۱۵ ایده برای طراحی سقف کاذب کناف و رابیتس و …

طراحی سقف

۱- اگر سقفِ مد نظرتان دارای جزئیات زیادی است ، سقف رابیتس را پیشنهاد می کنیم.

مدل کناف

۲- یکی از ایده های جذاب برای طراحی سقف ، بهره گیری از سقف کاذب کناف است که با استفاده از این تکنولوژی قادر خواهید بود هر مدل سقفی را حجم سازی نمایید.

سقف کاذب کناف

۳- سقف کاذب کناف دارای هزینه اجرایی به مراتب پایین تری به نسبت سقف رابیتس است و با استفاده از این تکنولوژی می توانید سقف هایی با مدل های خاص و پیچیده ، طراحی و اجرا نمایید.

مدل سقف کاذب کناف

۴- در طراحی این سقف از متریال چوب ترمووود و کناف استفاده شده است.

طرح سقف کناف

۵- بهره گیری از فرم های گرد و سیال برای عموم مردم از جذابیت بیشتری برخوردار است .

کناف پذیرایی

۶- یک ایده عجیب می تواند باعث تعجب بسیاری از میهمانان شود. در تصویر بالا شاهد بهره گیری از “کانسپ اقیانوس” هستیم . از قاب عکس و ساعت دیواری گرفته تا طراحی سقف این اتاق ، همگی محیط دریا را برای مخاطب شبیه سازی می کنند.

نورپردازی سقف

۷- گاهی اوقات طراحی سقف می تواند در عین سادگی ، کمی پیچیده و عجیب به نظر برسد . درست مانند تصویر بالا “NEO Gleam” که از الگوی شاخ گوزن برای طراحی و نورپردازی سقف استفاده کرده است.

کناف سقف پذیرایی

۸- بهره گیری از سقف کاذب کناف را در تصویر بالا مشاهده می کنید . در طراحی این دکوراسیون از هارمونی سفید ، بنفش و طوسی استفده شده است.

طراحی سقف

۹- طراحی این سقف با بهره گیری از تکنولوژی کناف و سقف کشسان انجام شده و حال و هوای یک دکوراسیون فوق مدرن را به بیننده منتقل می کند.

طرح سقف کاذب

۱۰- طراحی سقف می تواند ساده ، خاص و کاملا متفاوت باشد ، همانند تصویر بالا “NEO Gleam”

گچبری سقف پذیرایی

۱۱- اگر عاشق سبک کلاسیک هستید ، دورِ تکنولوژی کناف را خط بکشید و از رابیتس و گچبری برای این منظور استفاده نمایید.

سقف كاذب

۱۲- نمونه ای از طراحی سقف پذیرایی “NEO Gleam” که از نورپردازی ویژه ای استفاده شده است.

کناف اتاق خواب

۱۳- طراحی سقف اتاق خواب ، مخصوص بانوان جوان.

انواع سقف کاذب

۱۴- نمونه ای دیگر از طراحیِ سقف “NEO Gleam” به همراه نورپردازی که مناسب برای دکوراسیون های مدرن است.

طرح کناف سقف

۱۵- در  طراحیِ سقفِ تصویر بالا علاوه بر کناف و پی وی سی از آسمان مجازی نیز استفاده شده است. نظر شما در مورد طراحی سقف کاذب کناف و رابیتس و … چیست ؟ کدام یک از ایده توجه شما را به خودش جلب کرد؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – pinterest – wayfair – aliexpress