زاها حدید یکی از معماران بسیار برجسته است که امکان اینکه معماری او نشناسد تقریبا غیر ممکن است  یکی از طرح هایی که سبک آن مورد علاقه گروه معماری خانه طرح قرار گرفت طراحی داخلی هتلی در امارات متحده عربی بود . در اینجا نگاهی می اندازیم به طراحی داخلی برج اپوس در دبی، اثر  معمار عراقی تبار زاها حدید. هدف کلی این پروژه طراحی داخلی اتاق های هتل و واحدهای مسکونی واقع در سطوح بالایی ساختمان است. هدف کلی پروژه طراحی داخلی اتاقهای هتل و واحدهای آپارتمانی است.

بررسی طراحی داخلی هتل اپوس

طراحی داخلی هتل

دکوراسیون داخلی هتل

سوئیت های هتل طوری طراحی شده اند که هم به افراد محلی و هم به مسافران بین المللی سرویس دهند، و آپارتمان ها که طرح متمایزی دارند سبک زندگی شهری را با گرمی و راحتی خانه ترکیب کرده و منظره ی  پانورامای زیبایی از افق شهر ارائه میدهند. هر اتاق دارای یک مرکز رسانه ای تعاملی و در داخل آن یک محیط موسیقی دیجیتال میباشد، که چرخش وتغییر مکان پانلهای آن اجازه ی تغییر و انتخاب آسان ویژگی های مختلف موسیقی پخش شده را فراهم می آورد.

طراحی داخلی هتل

واحدهای مسکونی نور طبیعی بسیار مناسبی دریافت می کنند. فضاهای عمومی تعریف شده در سراسر این طرح، تجمع افراد با پس زمینه ها و فرهنگ های مختلف را تشویق نموده و اجازه می دهد تا مهمانان با یکدیگر تعامل داشته باشند.

طراحی داخلی هتل

تمامی قطعات مبلمان طراحی زها حدید و یا انتخاب شده توسط خود او می باشند.

دکوراسیون داخلی هتل

اتاق های نشیمن با طراحی باز و به سبک خاص زها حدید تزئین شده اند.

طراحی داخلی هتل

طراحی داخلی هتل با فضای نیمه خصوصی

طراحی هتل

یک تخت با طراحی خاص، المان محوری طرح اتاق خواب است.

دکوراسیون داخلی هتل

پنجره ی اتاقها منظره ی گسترده ای از افق شهر ارائه می دهند.

طراحی هتل

آیا طراحی داخلی هتل اپوس در دبی توانست نظر شما را جلب کند ؟

مترجم : بهنام خیری | تحریریه : خانه طرح