علاوه بر ترکیب رنگ خاکستری و سبز در فضای اتاق، استفاده از رنگ سبز قدرت شگفت انگیزی را به همراه داشته و می تواند دکوراسیون پذیرایی و حال را دگرگون سازد. اگر تمایل دارید احساسات شگرف و پر شوری را تجربه نمایید، در انتخاب رنگ هایی مانند سبز خزه ای تیره و سبز زمردی دقت کنید. اگر به دنبال آرامش هستید، دیوارهای خود را به رنگ ملایم تری مانند سبز نعناعی رنگ آمیزی نمایید. از طرفی دیگر، آن دسته از افرادی که به دنبال تأثیر بیشتری در چشم بیننده هستند، می توانند از سبز مغز پسته ای استفاده نموده و آن را امتحان نمایند.  اگر از انتخاب رنگ ها و تناسب آن با علایق خود مطمئن نیستید، ما به شما کمک خواهیم کرد. در این بخش، مجموعه ای از بهترین اتاق های نشیمنِ سبز رنگ ، قابل مشاهده می باشد که توسط بهترین طراحان دنیا طراحی شده اند.

بررسی دکوراسیون پذیرایی و حال با هارمونی سبز

دکوراسیون سبز

دیوارهای سبزِ دکوراسیون پذیرایی و حال توسط یک کنسول سفید رنگ برای تلویزیون و صندلی های خاص و راحتی مزین گشته است.

رنگ دیوار پذیرایی

ترکیب غیر معمول از دیوارهای سبز خزه ای تیره و صندلی های خاص (که تکیه گاه آن ها خمیده است)، این اتاق را به مکانی زیبا تبدیل کرده است.

دکوراسیون پذیرایی و حال

پنجره های بزرگ این اتاق و نور طبیعی که از طریق آن به داخل اتاق می تابد، فضای داخل را روشن نموده و بر رنگِ سبزِ تیره ، غلبه کرده است.

مدل دکوراسیون پذیرایی ایرانی

در واقع، استفاده از عکس های طبیعت، پنجره های بزرگ، و پنکه سقفی در وسط اتاق ، حس طراوت و تازگی این دکوراسیون پذیرایی و حال را دو چندان نموده است.

طراحی داخلی پذیرایی

ترکیب رنگ های نارنجی و سبز گزینه ی بسیار مناسبی برای اظهار نظر پیرامون دکور این اتاق است.

رنگ دیوار پذیرایی

ترکیب رنگ سبز و خاکستری و استفاده از آن به صورت برجسته ممکن است همان چیزی باشد که دکوراسیون پذیرایی و حال شما بدان نیازمند است.

دکوراسیون سبز

دیزاین این اتاق از طرح ها و مدل های آسیایی نشئت گرفته و آرامش و زیبایی بسیاری را در ذهن انسان تداعی می نماید.

دکوراسیون پذیرایی و حال

دیوار این دکوراسیون پذیرایی و حال با ترکیب رنگ سبز و سفیدِ براق مزین گشته و پنجره های بزرگی در آن به کار رفته است که زیبایی فضای اتاق را دو چندان می کند.

دکوراسیون پذیرایی و حال

استفاده از مبلمان و وسایل خاص مانند این کاناپه ی افسانه ای، یک راه حل عالی برای ترکیب سبز خزه ای تیره به دکور این اتاق است. در این حالت، دیگر نیازی نیست که رنگ اتاق را تغییر دهید.

دکوراسیون سبز

فضای تاریک و دراماتیک، آویز صورتی رنگ، مبلمان سبز تیره، و یک لامپ آباژور، زیبایی عظیمی را برای فضای این اتاق فراهم آورده است.

مدل دکوراسیون پذیرایی ایرانی

یک قالیچه نمدی بزرگ با پرده های سبز رنگ که با طرح های برجسته ای مزین گشته است، فضای اتاق را  جالب نموده و طنز زیبایی را برای آن به ارمغان آورده است.

دکوراسیون سبز

قالیچه ی سفید رنگی که در کف اتاق و در مقابل دیوار سبز رنگ پهن شده است، تضاد زیبایی را با مبلمان سبز نعنایی به وجود آورده و فضای این اتاق را به مکانی دنج تبدیل کرده است.

دکوراسیون پذیرایی کوچک

استفاده از رنگ سفید که نمادی از تمیزی و تشبیهی برای سردی و کسلی محیط است، می تواند گزینه ی مناسبی برای دکوراسیون پذیرایی و حال باشد.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

برخی از دکوراسیون های پذیرایی ، در عین سادگی از سبک ها و مدل های مختلفی برخوردار هستند. در واقع، تلویزیونِ صفحه تخت در یک زمینه ی سبز قرار گرفته است که در پشت آن کمدهای بزرگی به چشم می خورد.

طراحی داخلی پذیرایی

تغییر و تحول امری ضروری برای یک طراحی خوب، مخصوصا در فضاهای یک سره است. در این اتاق ها، تغییر رنگ می تواند نقش مهمی را در دستیابی به این امر فراهم آورد.

دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل

در این دکوراسیون پذیرایی و حال ، رنگ سبز نه تنها در تابلوها و کوسن ها، بلکه در گیاهان کناره ی اتاق نیز به چشم می خورد.

دکوراسیون پذیرایی

در این اتاق نشیمن، گیاهان نه تنها در کنار مبلمان، بلکه در رنگ آمیزی دیوارها نیز به چشم می خورند.

دکوراسیون پذیرایی کوچک

کلماتی چون شیک، زیبا، و مدرن از جمله مواردی به شمار می روند با دیدن این پذیرایی به ذهن هر بیننده ای خطور خواهد کرد.

دکوراسیون پذیرایی و حال

این پذیرایی شیک و مدرن از یکپارچگی و یک دستی خاصی برخوردار است که با استفاده از لوسترهای بلند، کاشی های کف، و مبلمان مختصر مزین گشته است.

دکوراسیون سبز

این اتاق زیبا به سبک اسکاندیناوی طراحی شده و یک فضای کوچک و زیبا را به ارمغان آورده است.

دکوراسیون سبز

ترکیبی از دیوار خاکستری و سبز (که مملو از گیاهان مختلف است) به عنوان نمایی از جنگل در فضای این اتاق را تداعی می کند. آیا این طراحی را دوست دارید؟

دکوراسیون پذیرایی و حال

نظر شما در مورد طراحی دکوراسیون پذیرایی و حال با رنگ سبز چیست؟

تحریریه خانه طرح
منبع : home-designing