طراحی داخلی منزل به ویژه ، دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس یکی از جذاب ترین موضوعات طراحی معماری است . در این بخش به سراغ دکوراسیون یکی از خانه های دوبلکس رفتیم که دارای طراحی جالب و منحصر به فردی است . از ویژگی های این ساختمان ویلایی جذاب ، معماری مدرن و لاکچری آن است . برای بررسی بیشتر دکوراسیون و طراحی این خانه لوکس با خانه طرح تا پایان این بخش همراه باشید .

۱۵ عکس و ایده دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس را ببینید

خانه دوبلکس

۱- نورپردازی مناسب یکی از فاکتور های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس است . در این ساختمان شاهد نورگیری مناسبی از بخش راه پله هستیم . وجود راه پله روشن برای خانه های دوبلکس یک امتیاز مثبت محسوب می شود . نکات مهم در طراحی ساختمان دوبلکس را اینجا بخوانید.

خانه دوبلکس

۲- لوستر های بلوری که چشم ها را به خود خیر می کند ! طراحی و بهره گیری از این لوستر ها در دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس ، این مجموعه فضاهارا ، بیش از پیش لاکچری و زیبا کرده است .

دکوراسیون داخلی خانه

۳- در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه از سبک مدرن و رنگ بندی سفید یخچالی و قهوه ای تیره استفاده شده است .

طراحی دکوراسیون داخلی

۴- برای جذابیت بیشتر آشپزخانه از پلی گلاس براق برای روکش کابینت ها استفاده شده که مقاومت نسبتا خوبی در برابر خط و خش دارد .

دکوراسیون داخلی خانه

۵- استفاده از نور مخفی معمولا فقط در سقف و بخشی از کابینت های بالا مرسوم است اما در طراحی این پروژه علاوه بر نورپردازی سقف و کابینت های بالا ، شاهده استفاده از نور مخفی در کابینت های پایین نیز هستیم !

دکوراسیون داخلی خانه

۶- این خانه دوبلکس زیبا دارای یک سالن ورزشی کوچک نیز هست. استفاده از تابلوهایی با سبک های عجیب ، دکوراسیون داخلی این ساختمان دوبلکس را کمی متفاوت تر جلوه می دهد.

دکوراسیون داخلی خانه

۷- در طراحی سقف و نورپردازی آشپزخانه مینی طبقه دوم از تکنولوژی کناف و شلنگ نوری (جهت نور مخفی) استفاده شده است .

طراحی داخلی منزل

۸- در بخش هایی از قفسه کابینت که نقش ویترین را ایفا می کنند از نور مخفی برای جلب توجه بیشتر دکوری ها استفاده شده است .

طراحی داخلی ساختمان

۹- سرویس بهداشتی با دیزاین لاکچری !!! رنگ ها سبز و سفید در کنار یک طراحی مدرن ، دکوراسیونی زیبا و لوکس را رقم زده اند .

دکوراسیون داخلی

۱۰- کف سازی با سرامیک سبز لجنی و بدنه با سرامیک سفید رگه دار  طراحی شده است .

ديزاين منزل

۱۱- حتی در بخش هایی از سرویس توالت از قاب عکس برای دیزاین فضای داخلی استفاده شده است . ۱۲- استفاده از گیاهان حتی در سرویس بهداشتی نیز فراموش نشده است .

طراحی خانه

۱۳- این تصویر مربوط روف گاردن (بام سبز) خانه دوبلکس است . در طراحی کف سازی از دو متریال سنگ مرمر و خرده سنگ های رودخانه (سفید رنگ) استفاده شده است .

روف گاردن

۱۴- در طراحی این روف گاردن سعی شده از گیاهان گلدانی بیشتر استفاده شود که ایده کم هزینه تری نیز هست .

روف گاردن

۱۵- در فضای آلاچیق نیز همه چیز برای تماشای تلوزیون در فضای باز مهیاست ! در بخشی از این روف گاردن از باربیکیو (کباب پز) به همراه میز غذاخوری استفاده شده است . نظر شما در مورد طراحی دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس چیست ؟ آیا طراحی این سبک از خانه های دوبلکس را می پسندید ؟ نظرات خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع :  behance