خانه های دوبلکس می توانند به سبک ها و مدل های مختلفی طراحی و ساخته شوند. همانطور که می دانید یکی از سبک های پرطرفدار در طراحی خانه دوبلکس ، سبک مدرن است. در این بخش به سراغ طراحی خانه مدرن دوبلکسی رفتیم که تمام ویژگی های یک خانه لوکس و لاکچری را داراست. سقف پذیرایی ارتفاعی بیش از ۶ متر دارد ، این خانه مدرن دارای دو اتاق خواب ، یک اتاق میهمان ، یک اتاق کار و سرویس حمام ، توالت ، آشپزخانه ، ناهارخوری و غذاخوری است که در ادامه به توضیحات بیشتری در خصوص این خانه دوبلکس خواهیم پرداخت.

خانه دوبلکس ، یک خانه مدرن با طراحی لوکس

خانه مدرن

در طراحی دیواره پذیرایی از متریال چوب و گچ به شکل متقارن استفاده شده که همین امر موجب ایجاد یک حس تعادل بصری شده است. استفاده از پنجره های یک تکه و سرتاسری از ویژگی های منحصر به فرد این خانه دوبلکس است. در کف سازی این خانه مدرن از متریال پاکت استفاده شده که با هارمونی گرم نشیمن در تعامل است.

خانه دوبلکس

طراحی راه پله این خانه دوبلکس مدرن منحصر به فرد و در نوع خود جالب توجه است. از هالوژن به صورت یک در میان در پله ها استفاده شده تا در تاریکی شب نیازی به روشن کردن کل برق پذیرایی نباشد. استفاده از متریال شیشه برای نرده باعث می شود کل جزئیات راه پله و نورپردازی هالوژنی به چشم بیاید و شاهد یک خانه مدرن و لوکس باشیم.

مدل خانه دوبلکس

یکی از نکات مثبت در طراحی این ساختمان لوکس بهره گیری از لوستر های کریستالی و طلایی جذاب است.

خانه مدرن

در جبهه غربی پذیرایی ، اتاق ناهارخوری قرار دارد که در انتهای اتاق غذا خوری در نهایت به آشپزخانه می رسیم. اتاق ناهار خوری واقعا لاکچری و مدرن طراحی شده است. یک قطعه سنگ تراورتن با رگه های طلایی رنگ جذابیت خاصی به اتاق ناهارخوری بخشیده است. انعکاس بافت سنگ بر روی میز شیشه ای به نوعی یک بافت به میز ناهارخوری اضافه کرده و به شگفت انگیزتر شدن این فضا کمک کرده است. همچنین نورگیری فضای ناهارخوری در روز و شب کاملا مناسب و قابل قبول به نظر می رسد.

خانه دوبلکس

خانه مدرن

دکوراسیون داخلی

به فضای آشپزخانه می رسیم که مهندس معمار در طراحی این فضا نیز سنگ تمام گذاشته شده است. کابینت ها با متریال MDF و به صورت دو رنگ طراحی شده اند. درب کابینت ها دستگیره ندارد و ازنوع مگنتی هستند.

طراحی داخلی منزل

ظاهرا صاحب این خانه دوبلکس به یک اتاق غذاخوری ۱۴ نفره مجلل برای میزبانی از میهمانان خود نیاز داشته و بر این اساس مهندس معمار یک اتاق غذاخوری مدرن طراحی کرده است.

خانه مدرن

خانه دوبلکس مدرن

در طبقه همکف یک اتاق میهمان که درب مستقل از ورودی حیاط دارد ، طراحی شده که دارای کمد دیواری ریلی و مبلمان مدرن است.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون مدرن

خانه های دوبلکس

با عبور از راه پله های دوبلکس به این فضا (تصویر بالا) می رسیم.

خانه دوبلکس

در طبقه اول شاهد ۳ اتاق با هارمونی گرم و به سبک مدرن هستیم. در تصویر بالا یکی از دو اتاق خواب را نظاره گر هستید.

  دیزاین منزل

دکوراسیون مدرن

اتاق خواب دوم که به عنوان اتاق مستر مورد استفاده قرار می گیرد را در عکس بالا مشاهده می کنید.

طراحی داخلی منزل  خانه مدرن

و اتاق سوم نیز به درخواست کارفرمای پروژه به اتاق کار تبدیل شده است. ظاهرا این اتاق کار برای یک مهندس معمار طراحی شده است.

خانه مدرن

خانه مدرن

نظر شما در مورد طراحی داخلی و معماری این خانه دوبلکس مدرن چیست؟ آیا طراحی این خانه مدرن توانسته نظر شما را به خودش جلب نماید؟ نظرات خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – behance