نقشه خانه دو خوابه ۱۲۰ متری ویلایی در صورتی که به سبک مدرن طراحی شود می تواند نظر بسیاری از سخت پسندان حوزه معماری را جلب نماید. در این بخش به بررسی نقشه خانه دو خوابه ۱۲۰ متری ویلایی می پردازیم که طراحی منحصر به فردی دارد. شاید این سوال برای شما مطرح شده باشد که چه چیز باعث شده ، طراحی معماری این ویلا از سایر ویلاها متمایز باشد. در ادامه به بررسی نقشه معماری این ویلای مدرن می پردازیم.

بررسی نقشه خانه دو خوابه ۱۲۰ متری ویلایی

نمای ویلای مدرن

(چوب ، شیشه ، سیمان) عناصر اصلی تشکیل دهنده نمای ویلای مدرن هستند و یک سکوی با ارتفاع ۳۶ سانتی متری ، واسط بین فضای محوطه و فضای داخلی ویلا است.

طراحی نمای ویلا

نمای ویلای طبقه همکف

این ویلای مدرن به صورت دو خوابه طراحی شده و یکی از نقاط متمایز در طراحی آن تبدیل فضای بالای ویلا به استراحت گاه و همچنین ایجاد یک فضای پاسیو شیشه ای درست در بخش مرکزی ویلا است.

نقشه خانه دو خوابه 120 متری ویلایی

نقشه خانه دو خوابه ۱۲۰ متری ویلایی

طراحی ویلا

نقشه خانه 120 متری

نقشه خانه 120 متری

یک پاسیو درست در بخش مرکزی ویلا قرار دارد. این پاسیو شیشه ای با گیاهان سبز طراحی شده که مشرف به فضای نشیمن ، آشپزخانه و ناهارخوری است و همین موضوع باعث ایجاد یک حس آرامش به ساکنینش می شود.

نقشه ساختمان ویلایی 120 متری

نقشه خانه 120 متری

نقشه خانه دو خوابه 120 متری ویلایی

در فضای اتاق خواب از متریال چوب ، گچ و سرامیک استفاده شده که شباهت نزدیکی به متریال استفاده شده در نمای خارجی ویلا دارد.

طراحی داخلی ویلا

در فضای سرویس بهداشتی و حمام از سرامیک طرح چوب و سرامیک ساده استفاده شده است. شاید بهره گیری از یک سرامیک طرح سنگ مرمر فضای داخلی سرویس بهداشتی را کمی لوکس تر می کرد. با این حال طراحی داخلی این فضا نیز نمره قبولی را می گیرد. نظر شما در مورد طراحی نقشه خانه دو خوابه ۱۲۰ متری ویلایی چیست؟ دیدگاه خود را در خصوص این ویلای مدرن با سایر کاربران خانه طرح به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – behance