در طراحی دکوراسیون اتاق کودک ، خلاقیت و ایجاد محیطی جذاب برای کودک از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اتاق کودک ، باید کودکانه طراحی شود ، بنابراین پیشنهاد می کنیم از المان های کودکانه برای خشی از فضا استفاده کنید. در این قسمت به بررسی ۴ مدل دکوراسیون اتاق کودک می پردازیم که در طراحی هر یک از این فضاها ، ایده ها و نکته های جالب توجه ای نهفته است. با خانه طرح همراه باشید.

طراحی دکوراسیون اتاق کودک با ایده های خلاقانه

اتاق خواب شماره ۱

در دکوراسیون اتاق کودک شماره یک در طراحی سقف و بدنه دیوار از کانسپت گل استفاده شده . طراح داخلی این پروژه از رنگ های فلت و آرامش بخشی چون کرم و صورتی استفاده کرده و نتیجه نهایی مثبت ارزیابی می شود. از دیگر نکات جالب توجه در طراحی دکوراسیون این اتاق خواب کودک می توان به استفاده از پنجره های سرتاسری و بزرگ اشاره کرد تا نور با حجم بیشتری وارد فضای داخلی اتاق خواب کودک شود. در بدنه دیوار شاهد بهره گیری از کاغذ دیواری هستیم و روی کاغذ دیواری از استیکر سه بعدی طرح پروانه استفاده شده تا در کنار گل صورتی رنگ، حال و هوای رویا پردازانه تری در ذهن کودک تداعی نماید.

دکوراسیون اتاق کودک

طراحی اتاق کودک

دکوراسیون اتاق کودک

اتاق خواب شماره ۲

این اتاق خواب کودک کاملا دخترانه طراحی شده . رنگ های صورتی و سفید ، هارمونی اصلی این اتاق خواب را تشکیل می دهند. در طراحی کف سازی اتاق خواب از پارکت استفاده شده و کانسبت طراحی دکوراسیون اتاق خواب (قلبی در قالب رنگ صورتی) است. این اتاق خواب برای دو فرزند دختر طراحی شده و در قسمت سقف و بدنه دیوار از تکنولوژی کناف بهره گرفته شده است.

تزیین اتاق کودک

تزیین اتاق کودک دختر

رنگ اتاق کودک

اتاق خواب شماره ۳

دکوراسیون اتاق کودک شماره سه با هارمونی روشن و رنگ کرم ، طراحی شده است. سبک کلاسیک به نوعی طراحی این اتاق خواب را با سایر اتاق های خواب کودکانه ، متفاوت تر جلوه می دهد و بیشتر برای کودکانی مناسب است که به سن نوجوانی نزدیک شده اند. طراحی این اتاق خواب برای فرزند دختر یا پسر می تواند مناسب باشد.

دکوراسیون اتاق کودک

طراحی دکوراسیون اتاق کودک

اتاق خواب شماره ۴

اتاق خواب کودک شماره چهار با رنگ و بوی دخترانه دیزاین شده است. طراحی بدنه دیوار با کاغذ دیواری انجام شده و  المان گل صورتی در کنار تخت خواب خودنمایی می کند. یک کمد صورتی رنگ به عنوان پارتیشن عمل کرده و فضای استراحت و کار اتاق کودک را از یکدیگر تفکیک کرده است.

مدل اتاق خواب کودک

تزیین اتاق کودک

کاغذ دیواری اتاق کودک

نظر شما در خصوص طراحی دکوراسیون اتاق کودک چیست؟ دیدگاه های و پیشنهادات خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – behance