در طراحی اتاق كودک بهتر است از رنگ هایی استفاده کنیم که موجب بروز خلاقیت در کودکان شود. یکی از رنگ های مورد توجه ، رنگ زرد است. البته در استفاده و بکارگیری از رنگ زرد در طراحی اتاق کودک نباید زیاده روی کرد. این رنگ می تواند بخشی از سطح دیوار را پوشش دهد. در این قسمت به معرفی اتاق خواب ۱۷ متر مربعی می پردازیم که آرشیتکت این پروژه در بخش های مختلف این اتاق خواب ایده های منحصر به فرد و جالب توجه ای بکار گرفته است. پیش از این در پست قبلی به ۳۳ ایده برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان پرداخته بودیم.

بررسی تصاویر طراحی اتاق کودک

رنگ اتاق کودک

همانطور که گفت شد این اتاق کودک در ابعاد ۱۷ متر مربع ، طراحی شده و در بخش کف سازی از پارکتی با هارمونی روشن استفاده شده است. در بخشی از بدنه دیوار از (دیواره صخره نوردی مخصوص کودک) استفاده شده که حال و هوای نشاط آوری به طراحی اتاق کودک بخشیده است.

طراحی اتاق كودک

طراحی اتاق كودک

دکوراسیون اتاق کودک

یک میز و نیمکت دو نفره درست در مرکز اتاق کودک تعبیه شده است. قفسه های سفید رنگ به شکل مکعب مربع به عنوان کمد دیواری برای این اتاق عمل می کنند.

تزیین اتاق کودک

طراحی اتاق کودک به سبک مدرن و کاملا مینیمال انجام شده است و قاعدتا می توان چنین اتاق خواب هایی را با هزینه مناسب طراحی و اجرا نمود.

چیدمان اتاق کودک

نظر شما در مورد طراحی اتاق کودک چیست ؟ آیا طراحی این اتاق می تواند ایده مناسبی برای طراحی اتاق فرزند شما باشد؟ دیدگاه های خود را در این خصوص با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – behance