طراحی و دیزاین دفتر کار یکی از اولین اقدامتی است که بعد از خرید یا اجاره یک مکان انجام می دهیم . طراحی دفتر کار یک معمار و یا دکوراسیون دفتر وکالت از اهمیت بالایی در جذب مشتری و ایجاد یک فضا آرم و دلپذیر برخوردار است . در این بخش ۳ مجموعه از طراحی داخلی دفتر کار را برای شما آماده کردیم . با خانه طرح در معرفی ۳ ایده برای طراحی دفتر کار کوچک و بزرگ با ایده های مدرن و کلاسیک همراه باشید .

طراحی دفتر کار کوچک – مدرن

بسیاری از ما معمولا دفاتر کار کوچکی داریم . دفاتری که شاید بیش از یک اتاق کوچک نباشند . اما در همین اتاق های کوچک هم می توان سنگ تمام گذاشت و دیزانی را خلق کرد که چشم هر بیننده ای را به خود میخ کوب کند !!! در طراحی دکوراسیون داخلی این دفتر کار ، از سبک مدرن استفاده شده است . نورپردازی داخلی در روز و شب کاملا مناسب به نظر می رسد . کف سازی اتاق ، کِرم رنگ است و استفاده از یک حاشیه قهوه ای رنگ در دور تا دور اتاق ، حال و هوای لوکسی را به دیزاین داخلی بخشیده است . اگر شما نیز از چنین طراحی خوشتان آمده می توانید به سادگی این طرح کم هزینه را اجرا کنید ! طراحی سقف که با استفاده از سیستم کناف صورت می گیرد . برای کف سازی نیز می توانید از سرامیک یا اپوکسی استفاده نمایید .

طراحی دفتر کار

طراحی دفتر کار

طراحی دفتر کار کوچک – کلاسیک

 در طراحی دفتر کار  پروژه زیر شاهد استفاده از سبک کلاسیک هستیم . استفاده از رنگ های طلایی و کِرم فضای لوکس و خیره کننده ای را ایجاد کرده است . همانطور که می دانید میزان روشنایی اتاق کار همیشه مهم بوده و هست . در طراحی داخلی این فضا نیز میزان نور دریافتی در روز و شب مناسب به نظر می رسد  و نگرانی از این بابت احساس نمی شود . در بدنه دیوار های این اتاق ، کمد هایی به سبک کلاسیک طراحی شده که تمامی مدارک و لوازم اداری در آن جایگذاری می شوند . استفاده از یک لوستر بلوری بزرگ جذابیت خاصی به دیزاین داخلی بخشیده است .

طراحی دفتر کار

دکوراسیون محل کار

طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار

طراحی دفتر کار کوچک

طراحی دفتر کار بزرگ – لوکس

و اما به یک دکوراسیون بزرگ و سوپر لوکس مدرن می رسیم . استفاده از سنگ مرمر رگه دار ، حس لوکس و گران قیمتی را به فضای داخلی بخشیده است . در چیدمان داخلی نیز شاهد استفاده از مبلمان مدرن و لوکس هستیم . میزان روشنایی در روز و شب نیز کاملا مناسب به نظر می رسد . یک نکته جالب در طراحی و دیزاین داخلی این دفتر کار استفاده از موکت با بافت جالب توجه است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند . در پایان منتظر نظرات ارزشمند شما همراهان خوب خانه طرح در خصوص طراحی داخلی دفاتر کار و اداری هستیم .

طراحی دفتر کار

طراحی داخلی اداری

دکوراسیون داخلی دفتر کار

طراحی اتاق کار

در پایان می توان گفت که برای طراحی دفتر کار لوکس و مدرن نیازی به یک فضای بسیار بزرگ نیست . با کمی خلاقیت می توان ایده های جذابی با هر متراژی خلق کرد . در خصوص “طراحی دفتر کار” اداری ، مسکونی و … نظرات و ایده های خود را با تمام کاربران به اشتراک بگذارید .

تحریریه : خانه طرح | منبع: khanetarh.com