دکوراسیون اتاق کودک دونفره دخترانه باید با روحیه دخترانه طراحی شود. یک محیط رمانتیک با حجم های نرم و سیال که حس آرامش و امنیت را به کودک شما منتقل می کند. در این بخش یک نمونه موردی از دکوراسیون اتاق کودک دونفره دخترانه ای را معرفی خواهیم کرد که دیزاین این اتاق ، حس امنیت ، آرامش و لوکس بودن را می تواند به کودک منتقل نماید.

تصاویر دکوراسیون اتاق کودک دونفره دخترانه شیک را ببینید

دکوراسیون اتاق کودک دونفره

در طراحی دکوراسیون اتاق کودک دونفره دخترانه از ترکیب دو هارمونی گرم و سرد در کنار هم استفاده شده است. شاید دلیل این موضوع توازن وزن و بالانس هارمونی گرم و سرد در کنار یک دیگر است تا سلیقه هر دو کودک را جلب نماید.

اتاق دخترانه رویایی

اتاق کودک دونفره دخترانه دارای دو میز کار است که توسط یک کمد از یک دیگر جدا شده اند. این موضوع باعث می شود حریم شخصی کودکان در انجام امور ، از یک دیگر مجزا باشد.

اتاق کودک دخترانه جدید

در دیواره ضلع چپ اتاق خواب یک میز آرایش در نظر گرفته شده که حال و هوای کودکانه و خلاقانه ای دارد.

اتاق کودک دخترانه

دکوراسیون اتاق کودک دونفره دخترانه دارای یک سرویس بهداشتی است که برای هر کودک دو سینک دستشویی در نظر گرفته شده تا در بحث بهداشت ، هر کودک از سینک دستشویی خود استفاده نماید .

اتاق کودک ساده

دیدگاه شما در خصوص دکوراسیون اتاق کودک دونفره دخترانه چیست ؟ آیا طراحی این اتاق کودک برای شما یا کودک شما جذاب است؟ دیدگاه خود را در این خصوص با کاربران وب سایت خانه طرح به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – tawazon_architects