طرح کناف سقف پذیرایی جدید می تواند دارای ایده های خلاقانه و بیشماری باشد. طراحی سقف پذیرایی در خانه های دوبلکس ، واحد های کوچک و بزرگ می تواند در بسیاری از موارد خاص و منحصر به فرد باشد. در این بخش از خانه طرح قصد داریم نمونه های مختلف طرح کناف سقف پذیرایی جدید را برای شما به نمایش بگذاریم. از کناف سقف پذیرایی مستطیلی شکل گرفته تا کناف سقف پذیرایی کوچک ، کناف سقف پذیرایی مربع ، کناف سقف پذیرایی ساده و … . با خانه طرح همراه باشید.

عکس طرح کناف سقف پذیرایی جدید

طرح کناف سقف

در اینجا یک خانه دوبلکس مدرن با راه پله مارپیچ مشاهده می کنید. هنگامی که صحبت از کناف سقف پذیرایی ساده به میان می آید ، صحبت ما دقیقا چنین طرح های ساده و سیالی است که جذابیت خانه شما را دوچندان می کنند. بنا بر این نیاز به هزینه های هنگفت و طرح های پیچیده و عجیب برای داشتن یک خانه دوبلکس شگفت انگیز نیست.

طرح کناف سقف

در تصویر بالا طرح کناف سقف پذیرایی به سک کلاسیک انجام شده است. استفاده از یک لوستر غول پیکر بلوری ، درست در بخش مرکزی سقف علاوه بر تامین نور ، دیزاین لوکس و لاچری به این فضا بخشیده است.

کناف سقف پذیرایی ساده

در عکس بالا نمونه ای دیگر از کناف سقف پذیرایی جدید را مشاهده می کنید که استفاده از نور مخفی (رنگ آفتابی) به هرچه جذاب تر دیده شدن سقف کمک کرده است.

کناف سقف پذیرایی کوچک

در پذیرایی های کوچک پیشنهاد می کنیم طرح کناف سقف پذیرایی را ساده و با یک فرم اولیه (مثل فرم های مربع ، مستطیل ، دایره) به پایان برسانید. از ایجاد فرم های ریز و خورد پرهیز کنید.

طراحی کناف سقف پذیرایی

اگر از فرم گرد برای طراحی کناف سقف پذیرایی مربعی شکل منزل خود می خواهید استفاده کنید ، پیشنهاد می کنیم  انعکاس گرد بودن سقف را به کف نیز منتقل نمایید که این کار می تواند با سرامیک ، اپکسی و یا حتی یک قالیچه کوچک انجام شود.

مدل کناف سقف پذیرایی

در اینجا استفاده از یک قالیچه دایره ای شکل در جهت ایجاد تناسب بین سقف و کف پهن شده است.

کناف سقف پذیرایی مستطیلی

در عکس بالا طرح کناف سقف پذیرایی جدید و ساده در یک منزل ایرانی را مشاهده می کنید.

طرح کناف سقف

طرح کناف سقف پذیرایی جدید و مدرن که از نور مخفی در بخش های مختلف سقف استفاده شده است.

سقف کاذب پذیرایی

نمونه ای دیگر از طرح کناف سقف پذیرایی جدید و ساده که با دکوراسیون لوکسِ این پذیرایی سازگاری خوبی دارد.

کناف پذیرایی

استفاده از طرح های سیال در طراحی سقف پذیرایی به جذابیت آن می افزاید.

کناف سقف پذیرایی جدید

در اینجا در طراحی سقف از ترکیب کناف و رابیتس استفاده شده که شاهد استفاده از کاغذ دیواری در بخش هایی از سقف نیز هستیم.

کناف سقف پذیرایی جدید

بهره گیری از کاغذ دیواری در بدنه سقف کاذب می تواند به لوکس کردن نشیمن کمک کند. البته در انجام این کار نباید زیاده روی کرد چرا که موجب شلوغ شدن دکوراسیون داخلی منزل می گردد.

کناف سقف پذیرایی مستطیلی

و پیشنهاد آخر ما در این بخش ، هیچ وقت از لوستر های بلوری در کنار سقف های کاذب قافل نشوید! نظر شما در مورد انواع طرح کناف سقف پذیرایی جدید چیست؟ کدام یک از ایده ها به لحاظ زیباشناسی توانست بیش از سایر ایده ها نظر شما را به خودش جلب نماید؟ دیدگاه های خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : pinterest – haraj – khanetarh – behance