یکی از رنگ های محبوب در طراحی دکوراسیون آشپزخانه ، رنگ سفید است . همانطور که می دانید کابینت آشپزخانه سفید می تواند با ایده ها و سبک های متفاوتی طراحی شوند . در این بخش قصد معرفی دکوراسیون داخلی آشپزخانه با ۲ سبک و ایده کاملا متفاوت را داریم . اولین ایده مربوط به طراحی کابینت آشپزخانه سفید به سبک مدرن است که در ادامه به توضیحات بیشتری نسبت به آن خواهیم پرداخت و دومین ایده مربوط به آشپزخانه کلاسیک سفید رنگ می شود .

۱- کابینت آشپزخانه سفید به سبک مدرن

کابینت آشپزخانه سفید

وقتی صحبت از کابینت آشپزخانه سفید به میان می آید ، استفاده از یک ترکیب رنگی دوم در کنار رنگ سفید نیز می تواند مطرح شود . در این آشپزخانه مدرن ، از کابینت های گلاس براق سفید رنگ در سمت راست و کابینت MDF مات با رنگ روشن در سمت چپ آشپزخانه استفاده شده است . لازم به ذکر است اگر به دکوراسیون آشپزخانه های مدرن علاقه مند هستید می توانید ۲۵ مدل دکوراسیون آشپزخانه مدرن و جدید را نیز مطالعه بفرمایید .

کابینت آشپزخانه سفید

یکی از نکات مثبت در طراحی این آشپزخانه نورگیری مناسب آن بوده است . نور مناسب در کنار رنگ روشن باعث ایجاد دیزاینی دلباز شده است .

مدل کابینت سفید

در کف سازی آشپزخانه و کانتر از متریال سنگ مرمر استفاده شده است . از نکات مهم در طراحی این آشپزخانه مدرن ، بهره گیری از رنگ طلایی در پایه های صندلی ، بند فلزی بین سنگ ها ، لوستر و شیرآلات آشپزخانه است که فضای داخلی را لوکس و لاکچری کرده است .

مدل کابینت سفید

اگر از کابینت و متریال براقی برای دیزاین آشپزخانه خود استفاده کرده اید ، قطعا نیاز به نور طبیعی یا مصنوعی (چه بهتر نور طبیعی) به مقدار مناسب برای انعکاس سطوح دارید . یک پنجره سرتاسری در رو به روی آشپزخانه ، بهترین شرایط را برای جذب حداکثری نور در فضای داخل و در نتیجه انعکاس سطوح فراهم می کند .

کابینت مدرن سفید

استفاده از گاز صفحه ای بر روی میز کانتر را مشاهده می کنید که مابقی فضا به میز صبحانه خوری تبدیل شده است.

کابینت مدرن سفید

۲- کابینت آشپزخانه سفید به سبک کلاسیک

کابینت آشپزخانه سفید

به ایده دوم می رسیم ، یک آشپزخانه کلاسیک با کابینت های سفید رنگ که از نور مخفی های ساده ، برای سقف و زیر کابینت ها استفاده شده است . اگر تمایل به دیدن مدل های بیشتری از دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک دارید می توانید مطلب ۲۰ مدل کابینت آشپزخانه کلاسیک – کابینت رومی را مطالعه فرمایید .

کابینت آشپزخانه سفید

چراغ آویز های بلوری شکل ، در کنار گل های رز سفید این دیزاین را به یک آشپزخانه عروس شبیه کرده است . استفاده از سنگ مرمر سفید با رگه های طوسی رنگ در کف سازی و فواصل بین کابینت ها ، دیزاین آشپزخانه را لوکس و لاکچری نمایش می دهد .

کابینت سفید

یکی از ایده های جالب در طراحی این آشپزخانه ، میز کانتر آن است . در طراحی میز کانتر از دو اختلاف سطح استفاده شده که سطح پایین تر به میز صبحانه خوری ۴ نفره تبدیل شده و سطح بالاتر به عنوان میز کار مورد استفاده قرآر می گیرد .

کابینت کلاسیک سفید

نظر شما در مورد دکوراسیون کابینت آشپزخانه سفید چیست ؟ از میان این دو سبک ، کدام ایده را برای دکوراسیون آشپزخانه خود ترجیح می دهید ؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – decoholic – interiordesign