معرفی پنجره دوجداره درساوین

گروه صنعتی درساوین در سال ۱۳۸۸ با رسالت حفظ انرژی و کمک به زمین سبز فعالیت خود را با تولید انواع درب و پنجره Upvc  و شیشه دوجداره صنعتی آغاز نمود ، گروه صنعتی درساوین برای اولین بار در کشور با راه‌اندازی سامانه ثبت سفارش آنلاین درب و پنجره مرزهای ارائه محصول ، و خدمت را برای تمامی مشتریان گسترش دادیم و در چشم‌انداز خود  امیدواریم با عنایت خداوند با بالا بردن استاندارد مونتاژ و تنوع در محصولات و اصل شفافیت قیمت به‌عنوان کارآفرین و صادرکننده نمونه کشور در این زمینه باشیم.باور ما این است که می‌توانیم محصولی استاندارد و باقیمت مناسب را به دست شما در بالاترین سرعت برسانیم.گروه صنعتی درساوین در سطح کشور دارای نمایندگی و شعبه های مختلفی می باشد که در هر شهر و استانی که در کشور باشید میتوانید از محصولات و خدمات ما استفاده کنید.

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره چیست ؟

پنجره از مهمترین قسمت های یک ساختمان می باشد که بسیار مزیت و زیبایی به منزل شما اضافه خواهد کرد.هنگامی که یک پنجره به عنوان یک جداره تعریف می شود به این معنی است که یک شیشه در این پنجره استفاده شده.اما در انواع درب و پنجره های دو جداره دو شیشه بصورت موازی در کنار هم قرار میگیرد. شیشه دوجداره استاندارد فرآیندی است که در آن از مواد درجه ۱ شامل : شیشه تک جداره گرید A ، چسب پلی سولفاید استاندارد ، اسپیسر ، چسب بوتیل ، دستگاه تزریق گاز آرگون و نم گیر استفاده میشود.این عملیات هر چقدر با دستگاه های مکانیزه تر و بروزتر و دخالت انسانی کمتری صورت گیرد در نهایت شیشه دوجداره با ضریب انتقال حرارتی کمتر و قیمت بالاتر و هر چقدر این فرآیند بصورت دستی و کارگاهی انجام گیرد ضریب انتقال حرارت بیشتر و با قیمت کمتر میباشد.پنجره های دوجداره معمولا در ایران با سه سیستم آهن ، یو پی وی سی و آلومینیوم استفاده می شود که آهن مدتهاست به دلیل مشکلاتی که داشته حذف شده و جای خود را به پنجره هایی با سیستم Upvc یا آلومینیوم داده است.پنجره دوجداره با سیستم یو پی وی سی استانداری که توسط متخصصین و ماشین آلات صنعتی ساخته شده باشد بهتر از آلومینیوم می باشد و بسیاری از مشکلات و معایب آن را ندارد.

قیمت پنجره دوجداره UPVC

معرفی عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره

پنجره یک بخش اساسی در هر ساختمان است و انتخاب پنجره دوجداره مناسب می تواند تاثیر زیادی در عملکرد و راحتی شما در منزلتان ایجاد کند.پنجره دوجداره میتواند با متریال و جنس های مختلفی ساخته می شوند.در کشور ما ۲ نوع پنجره با سیستم یو پی وی سی و آلومینیوم مورد استقبال پیمانکاران ، مهندسان ، انبوه سازان و منزل های شخصی قرار گرفته است..عوامل بسیار زیادی تعیین کننده قیمت انواع درب و پنجره دوجداره می باشدکه در سیستم یو پی وی سی و آلومینیوم این موارد ممکن است متفاوت باشد. امروزه تنوع بسیار بالایی در بازار تولید پروفیل UPVCوجود دارد و بیش از ۶۰ برند پروفیل UPVC در بازار وجود دارد که هر یک از تولیدکنندگان برتر سعی در افزایش کیفیت، ارائه قیمت مناسب،تنوع در محصولات و خدمات حرفه ای می باشند ، تا سهمی از بازار تولید پنجره upvc را جذب نمایند.گروه صنعتی درساوین توانسته است با در نظر گرفتن قیمت و کیفیت و نیازهای مشتریان عزیز و شرایط و و ضعیت آب و هوایی چهار پروفیل برتر کشور را سبد کالایی خود افزوده است. به صورت کلی در اکثر پروژه های خود از چهار برند پرفیل UPVCویستابست ، وین تک ، هافمن و ایده آل ( تویزر ) استفاده می کند.هر چهار برند پروفیل دارای بالاترین سطح کیفیت درکشور می باشند که براساس متغیرهای زیر بررسی و گزینش می شود.

  • مواداولیه داخلی پروفیل
  • سطح مقطع پروفیل
  • ضخامت و تعداد حفره و کانال پروفیل
  • وزن و حجم پروفیل به مترطول
  • پروفیل وین تک

با بررسی پروفیل‌های پنجره Upvc مطرح داخل کشور ، قطعاً نام وین تک به گوشتان خورده است.این پروفیل از طریق کارشناسان ، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از جهات مختلف بررسی شد و ازنظر عدم بروز مشکل ، تغییر فرم و رنگ جز برترین پروفیل‌های ایران می‌باشد. لیست قیمت انواع پنجره دوجداره وینتک نسبت به قیمت پنجره دوجداره ویستابست کمتر می باشد.اگر در حال ساخت و ساز هستید یا قصد تعویض پنجره های قدیمی خود را دارید این پروفیل انتخاب مناسبی می باشد.

پنجره upvc

چرا پروفیل وین تک WinTech

  1. رآل آلمان : پروفیل‌های وین تک دارای استاندارد رآل آلمان می باشد.
  2. دوست دار محیط‌ زیست : در کارخانه‌های وین تک در ایران تمامی موارد که بر روی پروفیل یو پی وی سی عرضه می شود مطابق با آخرین قوانین محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده است که ۱۰۰ قابل بازیافت می باشند.
  3. مزایای پروفیل وین تک : معمولا بیش از ۳۳ درصد از انرژی ساختمان از طریق پنجره های ساختمانتان هدر خواهد رفت.پروفیل های وین تک علاوه بر زیبایی و ظرافت دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشند که موجب آرامش شما در منزلتان خواهد شد.
  4. وین تک در جهان : پروفیل های وین تک در ۸ کشور جهان تولید  شده و بر ۵۴ کشور صادر می شود.این پروفیل با احداث واحدهای صنعتی و مجهز و دایر نمودن دفاتر و شبکه گسترده فروش نیازهای کیفی و کمیتی مشتریان را فراهم می‌کند.

رپورتاژ آگهی خانه طرح صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.