خانه های دوبلکس از گذشته تا به امروز از محبوبیت بالایی نزد کارفرمایان و سازندگان ساختمان برخوردار بوده و هستند. ساختمان های دوبلکس را می توان با فرم ها و ایده های متفاوتی طراحی و اجرا کرد. در این بخش قصد معرفی یک پلان ویلایی دوبلکس ۲۰۰ متری را داریم که از فرم گرد و زاویه دار به صورت ترکیبی استفاده کرده است. . شما می توانید در بخش نمونه کارهای مهندسین خانه طرح، مدل های بیشتری از خانه دوبلکس را مشاهده فرمایید.

پلان ویلایی دوبلکس 200 متری

توضیحات پلان ویلایی دوبلکس ۲۰۰ متری

پلان ویلایی دوبلکس ۲۰۰ متری فوق در زمین مستطیلی شکلی به مساحت تقریبی ۶۰۰ متر مربع طراحی شده است . این نقشه شامل پلان زیرزمین ، پلان همکف و پلان طبقه اول می باشد . در طراحی این خانه دوبلکس شاهد فضاهایی از جمله هال و پذیرایی ، اتاق خواب مستر ، اتاق خواب کودک ، اتاق میهمان ، آشپزخانه تمیز و کثیف ، سرویس بهداشتی ، حمام ، پارکینگ ، انباری و … هستیم . سقف این ساختمان دوبلکس به صورت شیروانی و راه پله با فرم دایره وار نشیمن طراحی شده است که می تواند در نوع خود ایده خلاقانه ای نیز باشد.

لازم به ذکر است این مجموعه شامل ۱ عدد شیت A1 به همراه ( پلان اندازه گذاری + پلان مبلمان ، برش + نما ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . در پایان منتظر نظرات شما در خصوص طراحی پلان ویلایی دوبلکس ۲۰۰ متری هستیم.