طراحی ساختمان ۴ طبقه مسکونی یکی از بیشترین مراجعات کارفرمایان به طراحان معمار است . موضوع این بخش در خصوص پلان ساختمان چهار طبقه مسکونی است که با توجه به درخواست شما بر روی وب سایت خانه طرح قرار گرفت . پیشنهاد می کنیم قبل از دانلود نقشه ، توضیحات مختصر در مورد پلان ساختمان چهار طبقه را بخوانید .

پلان ساختمان چهار طبقه

توضیحات پلان ساختمان چهار طبقه

سایت پلان ساختمان چهار طبقه مسکونی دارای فرمی به شکل مستطیل و بدون هیچ گونه پرتی در اضلاع است . مساحت سایت پلان در حدود ۱۰۰ متر مربع است . جالب است بدانید عرض زمین تنها ۶ متر است و دارای ۱۶ متر طول است . این ساختمان دارای یک پلان پیلوت ( پارکینگ) به مساحت ۷۳ متر مربع ، پلان طبقه همکف ۶۳ متر مربع ، پلان طبقه اول ۶۵ متر مربع ، پلان طبقه دوم ، سوم و چهارم نیز به صورت تیپ طبقات هستند و هر واحد مساحتی در حدود ۶۵ متر مربع را داراست . این ساختمان دارای ریز فضاهای نشیمن ، اتاق خواب ، آشپزخانه ، حمام ، سرویس بهداشتی ، پارکینگ ، انباری ، نورگیر می باشد . پلان ساختمان چهار طبقه

لازم به ذکر است این فایل شامل ۱ عدد شیت به همراه ( پلان معماری + سایت پلان + نما + برش ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده فرمایید . نظر شما در مورد پلان ساختمان چهار طبقه چیست ؟ نظرات خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید .