معمولا وب سایت های تخصصی معماری در دو حوزه فعالیت میکنند. گروهی از وب سایت ها فقط در زمینه معماری و گروهی نیز فقط در زمینه دکوراسیون داخلی مشغول به فعالیت و تولید محتوا هستند . البته بعضی از وب سایت ها از جمله وب سایت خانه طرح در هر دو زمینه فعالیت تخصصی دارند. اگر به دنبال لیست محبوب ترین وب سایت معماری و دکوراسیون داخلی در جهان هستید در این بخش قصد داریم شما را با ۱۵ وب سایت جذاب آشنا کنیم. تیم معماری خانه طرح بعد از ساعت ها تحقیق به یک لیست ۱۵ تایی دست یافت که تصمیم گرفتیم این لیست را با تمام کاربران به اشتراک بگذاریم. اگر از نظر شما نام وب سایتی در این لیست فراموش شده اطلاع دهید.

دکوراسیون داخلی

لیست ۱۰ وب سایت معماری و دکوراسیون داخلی

۱- apartmenttherapy

وب سایت apartmenttherapy یکی از محبوب ترین وب سایت های دکوراسیون داخلی در جهان است. این سایت در کشور ایالات متحده آمریکا از بیشترین محبوبیت برخوردار است. در این سایت می توانید جدیدترین ایده های دکوراسیون داخلی را مشاهده کنید.

۲- archdaily

سایت archdaily را می تواند محبوب ترین وب سایت معماری قلمداد کرد. در این وب سایت معماری می توانید پروژه های ساختمانی شاخص را در اقصی نقاط دنیا پیدا کنید.

۳- archilovers

وب سایت archilovers در کشور چین از محبوبیت بالایی برخوردار است. این سایت به صورت تخصصی در زمینه معماری فعالیت می کند و شما در این سایت می توانید جدید ترین و خلاقانه ترین طرح ها و پروژه های معماری را مشاهده کنید.

۴- architecturaldigest

وب سایت architecturaldigest علاوه بر تولید محتوا در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی در زمینه فروشگاه آنلاین نیز فعالیت می کنید. در این سایت می توانید با ایده های جدید معماری و دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

۵- designboom

در سال ۲۰۰۷ مجله تایم، وب‌سایت designboom را به عنوان یکی از ۱۰۰ اینفلوئنسر برتر در عرصه‌ی طراحی انتخاب کرد. designboom در سال ۱۹۹۹ در میلان تاسیس شد، در حال حاضر در پکن و نیویورک نیز دفتر دارد و دارای بیش از ۵ میلیون خواننده می‌ باشد. این سایت در زمینه طراحی، معماری و هنر فعالیت دارد.

۶- home designing

اگر به معماری و دکوراسیون مدرن علاقه مند هستید این وب سایت برای شما ساخته شده است! وب سایت home designing در ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.

۷- homedit

وب سایت معماری و دکوراسیون داخلی homedit علاوه بر آمریکا در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. در این سایت می توانید به ایده های خلاقانه جذابی دست پیدا کنید.

۸- houzz

این وب‌سایت در واقع کلکسیونی از تصاویر با کیفیت بسیار بالا است که افراد گوناگون از قشر پردرآمد تا کم‌درآمد به طور مستمر در حال بروزرسانی آن هستند . یکی از ویژگی‌ های وب سایت Houzz این است که تمامی عکس‌های موجود در آن از فیلترهای بسیاری عبور کرده‌اند. کارشناسان این وب‌ سایت دائما در حال بررسی تصاویر دریافتی هستند و پس از تایید آن‌ ها را منتشر می‌ نمایند.

۹- dwell

وب سایت معماری dwell یکی دیگر از محبوب ترین هاست. این سایت در آمریکا و کانادا از محبوبیت بالاتری برخوردار است. در این وب سایت می توانید به جدیدترین مجموعه های معماری و دکوراسیون داخلی دست پیدا کنید.

۱۰- housebeautiful

وب سایت housebeautiful یک سایت سراسر از ایده و خلاقیت است که در زمینه معماری ، دکوراسیون داخلی و هنر فعالیت می کند.

۱۱- pinterest

pinterest نام وب‌سایت شبکه اجتماعی شناخته شده برای اشتراک‌گذاری تصاویر است که به کاربران اجازه می‌دهد بر اساس علاقه خود به اصطلاح پین کنند و سایر اعضا این تصاویر را لایک زده یا در صورت لزوم ریپین کنند.در این سایت با سرچ کلمه معماری و دکوراسیون داخلی به ایده های خلاقانه و خوبی دست پیدا خواهید کرد.

۱۲- skyscrapercity

وب سایت skyscrapercity یکی از محبوب ترین انجمن های معماری در جهان است. در این انجمن می توانید با انتخاب موضوعات ، ایده های ناب و خلاقانه ای از سایر طراحان پیدا کنید.

۱۳- archinect

وب سایت معماری archinect بیشترین محبوبیتش از کشور هایی چون آمریکا ، چین و هند دارد. در این سایت نیز می توانید به جدیدترین اخبار و ایده های معماری دست پیدا کنید .

۱۴- freshome

وب سایت معماری و دکوراسیون داخلی freshome یکی دیگر از محبوب ترین های لیست پانزده تایی خانه طرح است که در بسیاری از کشور های دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است.

۱۵- yankodesign

وب سایت yankodesign در زمینه دکوراسیون داخلی ، هنر ، معماری و … فعالیت دارد. نظر شما در مورد لیست ۱۵ وب سایت معماری و دکوراسیون داخلی محبوب جهان چیست؟ اگر وب سایتی را شایسته تر از این لیست میدانید معرفی کنید!